• Haii haii, tis geen topic over bi, maar eigenlijk over Bi&buitenlandse ouders ^^
    'cause ik en SxQ [als je haar niet kent, SCHAAM JE!! =o ^^ alsik je naam wel mag gebruiken,, aah whatever o-o]
    goed, we hebben dus allebei buitenlandse ouders, en we zijn allebei bi.. maar ehh durven daar niet voor uit te komen ^^
    want stel dat je ouders en fam. dat niet accepteren O_O en daar zien we allebei onze families wel voor in??
    maar heb je zelf buitenlandse ouders en ben je bi,, fzeu ^^
    let me/us know

    xxCURR


    You move me ......... Kurt

    :O
    Ik heb het eens geprobeerd by myn pa.
    Kwam me vriendin aankakken van 'Ik wil eens weten hoe jou pa reageert als hy hoort dat jy Bi ofzo bent ' Dus wy uitproberen. Hoor je myn pa lekker simpel.'Ben je het echt? Zo ja; Uhh.. Moet jy weten xD Ik vindt het niet erg hoor :P '

    Nog een idee:

    Hebben je ouders msn? maak nieuwe msn aan en stuur:
    Wat zou u ervan vinden als uw dochter Bi was of uw zoon Gay? Stuur ons een mailtje terug a.u.b .

    x]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    DAT MAILTJE IS EEN GOED IDEE :O


    Lalalalalalalala.

    Ik voel me nu echt slim. x]
    Ik ben gewoon .. goed


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ik heb buitenlandse ouders (duits)
    maar ben geen bi X]
    maar waarom zouden je ouders het niet accepteren,, jij kan er toch nix aan doen, er er is toch helemaal nix mis mee


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    WEET IK LIEVERD «3

    Maar ik moet gaan -_-


    xLIEFTJOU(:


    Lalalalalalalala.

    ALS IEMAND NOG IETS ZINNIGS WEET HOOR IK HET WEL xD


    Lalalalalalalala.

    Nog een idee:
    Vraag aan je BF of ze aan je ouders wilt vragen of zy het erg zouden vinden als jy Bi zou zyn of als [Als je broer hebt] dat die Gay ofzo zou zyn en of ze wil vragen wat je ouders ervan vinden (A)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Hoe weten jullie zo zeker dat jullie bi zijn?
    Hebben jullie ooit een meisje gezoend? Of genoten van een aanraking van een meisje? Gewoon een simpele hand op je arm ofzo?


    Bored.

    nouu, ikee ben al wel eens verliefd geweest op een meisje :$:$ maar van dat mailtje is idd een goed idee,, alleen heeft me pa dat zo door x'] ook een beetje raar als je dat krijgt...


    You move me ......... Kurt