• Haii haii, tis geen topic over bi, maar eigenlijk over Bi&buitenlandse ouders ^^
    'cause ik en SxQ [als je haar niet kent, SCHAAM JE!! =o ^^ alsik je naam wel mag gebruiken,, aah whatever o-o]
    goed, we hebben dus allebei buitenlandse ouders, en we zijn allebei bi.. maar ehh durven daar niet voor uit te komen ^^
    want stel dat je ouders en fam. dat niet accepteren O_O en daar zien we allebei onze families wel voor in??
    maar heb je zelf buitenlandse ouders en ben je bi,, fzeu ^^
    let me/us know

    xxCURR


    You move me ......... Kurt

    Wat moeten we nou doen?¬¬'

    En ja ik ben de mistery SxQ


    Lalalalalalalala.

    =( nu is het geen mysterie meer x']
    komoop ¬¬ reageer, of hebben jullie geen medelijde?? =o


    You move me ......... Kurt

    Miss is het beter als je het gewoon zegt.
    ik weet niet ceker of ik bi ben daar met ik nog achter komen -,-" maar ze moeten julie maar respecteren dat julie bi zijn. daar kunnen julie familieleden nix aan doen
    dus,..

    Miss is het beter als je het gewoon zegt.
    ik weet niet ceker of ik bi ben daar met ik nog achter komen -,-" maar ze moeten julie maar respecteren dat julie bi zijn. daar kunnen julie familieleden nix aan doen
    dus,..


    Het probleem is,ze zijn buitenlands&ja ze hebben een andere cultuur en zulke dingen resspecteren ze niet >.<


    Lalalalalalalala.

    Nja, ik heb geen buitelandse ouders, ben wel bi. Maar ik snap hoe je je voelt. Like, ik heb het nog bijna niemand vertelt omdat ik daar gewoon niet klaar voor ben. Al is het natuurlijk uiteindelijk wel fijn om erover te kunnen praten.
    Ik denk dat je het beste eerst gewoon eens zonder er meteen voor uit te komen met je ouders kunt praten over seksuele voorkeur. Zeg bijvoorbeeld dat je er voor school iets over moest weten ofzo. Als je ouders negatief reageren kun je er denk ik beter je mond over houden, als ze positief reageren het gewoon vertellen.

    jaa idd, mijn fam. is daar niet zo streng in.. maar ^^ ze zijn wel gestoord... en dat.. is in hun ogen gewoon; VIES O_O


    You move me ......... Kurt

    Nja, ik heb geen buitelandse ouders, ben wel bi. Maar ik snap hoe je je voelt. Like, ik heb het nog bijna niemand vertelt omdat ik daar gewoon niet klaar voor ben. Al is het natuurlijk uiteindelijk wel fijn om erover te kunnen praten.
    Ik denk dat je het beste eerst gewoon eens zonder er meteen voor uit te komen met je ouders kunt praten over seksuele voorkeur. Zeg bijvoorbeeld dat je er voor school iets over moest weten ofzo. Als je ouders negatief reageren kun je er denk ik beter je mond over houden, als ze positief reageren het gewoon vertellen.



    Nou,het probleem is,mijn vader gaat dat navragen bij school >.<


    Lalalalalalalala.

    (...)


    Nou,het probleem is,mijn vader gaat dat navragen bij school >.<


    wow.. serieus? O_O


    You move me ......... Kurt

    Ja>.<


    Lalalalalalalala.

    (...)


    Nou,het probleem is,mijn vader gaat dat navragen bij school >.<

    Zeg dan bijvoorbeeld dat een meisje dat je viavia kent er voor uitkwam dat ze bi was, en dat haar ouders haar eruitgezet hadden ofz. En dat je dat heel erg vind, omdat het iets normaals is. En dan tegen je moeder/vader van 'Zoiets zouden jullie toch nooit doen he?'
    Idunno. Wees creatief.

    (...)
    Zeg dan bijvoorbeeld dat een meisje dat je viavia kent er voor uitkwam dat ze bi was, en dat haar ouders haar eruitgezet hadden ofz. En dat je dat heel erg vind, omdat het iets normaals is. En dan tegen je moeder/vader van 'Zoiets zouden jullie toch nooit doen he?'
    Idunno. Wees creatief.

    is wel een slim idee..maar ik weet dat mijn vader zegt; dat zou ik nooit doen, en ik weet dat hij dat nooit doet.. maar mijn fam. dat is het probleem x'] als ik zoiets tegen mijn nicht zeg zegt ze; ooh wat erg... entsjaa, die accept. het niet dat ik het dan ben ,, zegmaar...


    You move me ......... Kurt

    (...)
    Zeg dan bijvoorbeeld dat een meisje dat je viavia kent er voor uitkwam dat ze bi was, en dat haar ouders haar eruitgezet hadden ofz. En dat je dat heel erg vind, omdat het iets normaals is. En dan tegen je moeder/vader van 'Zoiets zouden jullie toch nooit doen he?'
    Idunno. Wees creatief.


    Die is Goed
    Go Girl
    maar ik heb respect voor bi'S
    en enn...¿ dat weet ik niet meer x"D
    wat wou ik nou zegen . ach scheid

    (...)
    is wel een slim idee..maar ik weet dat mijn vader zegt; dat zou ik nooit doen, en ik weet dat hij dat nooit doet.. maar mijn fam. dat is het probleem x'] als ik zoiets tegen mijn nicht zeg zegt ze; ooh wat erg... entsjaa, die accept. het niet dat ik het dan ben ,, zegmaar...

    Ik zou mensen die het echt niet accepteren óf gewoon lozen, óf gewoon niet vertellen.
    Like, ik heb het nu alleen mijn beste vriendin vertelt, wil het binnenkort nog aan een paar anderen vertellen, maar ik zie er de noodzaak niet van in dat iedereen dat persé hoeft te weten ofzo.

    (...)
    Ik zou mensen die het echt niet accepteren óf gewoon lozen, óf gewoon niet vertellen.
    Like, ik heb het nu alleen mijn beste vriendin vertelt, wil het binnenkort nog aan een paar anderen vertellen, maar ik zie er de noodzaak niet van in dat iedereen dat persé hoeft te weten ofzo.


    En je ouders?Want dat is het probleem bij mij o.O want mijn BF Charissa weet het,nouja nog niet helemaal maarja x]


    Lalalalalalalala.

    (...)

    En je ouders?Want dat is het probleem bij mij o.O want mijn BF Charissa weet het,nouja nog niet helemaal maarja x]

    Nja ik kan het ze wel vertellen, maar ik voel maar daar gewoon niet genoodzaakt toe. Ik vertel het ook nooit als ik verliefd ben op een jongen, waarom zou ik dat wel doen als ik verliefd ben op een meisje?
    But yeah, het is voor mij ook nog een beetje raar om er voor uit te komen enzo. Like, ik dacht het echt al zoooo lang [was in groep 6 al helemaal gek op een meisje al wist ik toen nog niet echt wat het was] Ik snap niet waarom ik dan nu inééns wel moet gaan vertellen. Dat is alleen maar lastig en pijnlijk. Als ik verder toch nooit een vriendin ga krijgen is het niet eens nodig. [/stel dat ik niemand tegenkom]
    Zegmaar :"D