• Haii haii, tis geen topic over bi, maar eigenlijk over Bi&buitenlandse ouders ^^
    'cause ik en SxQ [als je haar niet kent, SCHAAM JE!! =o ^^ alsik je naam wel mag gebruiken,, aah whatever o-o]
    goed, we hebben dus allebei buitenlandse ouders, en we zijn allebei bi.. maar ehh durven daar niet voor uit te komen ^^
    want stel dat je ouders en fam. dat niet accepteren O_O en daar zien we allebei onze families wel voor in??
    maar heb je zelf buitenlandse ouders en ben je bi,, fzeu ^^
    let me/us know

    xxCURR


    You move me ......... Kurt

    Dankje<3

    daagh «3


    Lalalalalalalala.

    dude.. ik zou denken dat je ouders het maar zouden MOETEN accepteren. het gaat er toch om dat je gelukkig bent . ookal ligt het soms wat lastig. (A)


    We can only learn to love by loving.

    Ik kan je NIET helpen helaas wnat ik ben GEEN bi en NIET buitenlands maar oer-Hollands

    NIEMAND MEER?


    Lalalalalalalala.

    Wel, ik zou eerst aan jullie ouders dingen vertellen over mensen die bi zijn en dan uiteindelijk zeg je dat jezelf bi bent.

    Ikkuu niet weet of Ikuu bi is maar ikuu wel weet dat ikkuu puur buitenlands is. xD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    JEZUS¬¬'


    Lalalalalalalala.

    JEZUS¬¬'

    Daaaaaaaag hammetje

    xD


    Lalalalalalalala.

    xD

    was?

    Niks,maar kom even met reacties die anders zijn dan: gewoon vertellen¬¬'


    Lalalalalalalala.

    Niks,maar kom even met reacties die anders zijn dan: gewoon vertellen¬¬'

    bij wat ik heb gezegd dan vertel je het in een verpakking

    Wat daggie dan van:
    Maak eerst gewoon een grapje met je ouders van 'Pap mam, ik wat vertel wil =D Ik Bi ben. En wat vinden jullie ervn?'
    Geen leuke reactie terug gekregen van je ouders zeg dan gauw.

    'GRAPJE!'


    Wel leuke reactie gekregen zeg dan:

    'Euh.. Ik ben het ook wel echt he -_-' '


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Rose¬¬'

    dat is echt het domste wat je ooit kunt doen xD oh my god,zelfs bij kleine kinderen als die GRAPJE zeggen geloven ze het niet dus xD


    Lalalalalalalala.

    Niemand iets nuttigs te zeggen?


    Lalalalalalalala.