• Haii haii, tis geen topic over bi, maar eigenlijk over Bi&buitenlandse ouders ^^
    'cause ik en SxQ [als je haar niet kent, SCHAAM JE!! =o ^^ alsik je naam wel mag gebruiken,, aah whatever o-o]
    goed, we hebben dus allebei buitenlandse ouders, en we zijn allebei bi.. maar ehh durven daar niet voor uit te komen ^^
    want stel dat je ouders en fam. dat niet accepteren O_O en daar zien we allebei onze families wel voor in??
    maar heb je zelf buitenlandse ouders en ben je bi,, fzeu ^^
    let me/us know

    xxCURR


    You move me ......... Kurt

    (...)
    Nja ik kan het ze wel vertellen, maar ik voel maar daar gewoon niet genoodzaakt toe. Ik vertel het ook nooit als ik verliefd ben op een jongen, waarom zou ik dat wel doen als ik verliefd ben op een meisje?
    But yeah, het is voor mij ook nog een beetje raar om er voor uit te komen enzo. Like, ik dacht het echt al zoooo lang [was in groep 6 al helemaal gek op een meisje al wist ik toen nog niet echt wat het was] Ik snap niet waarom ik dan nu inééns wel moet gaan vertellen. Dat is alleen maar lastig en pijnlijk. Als ik verder toch nooit een vriendin ga krijgen is het niet eens nodig. [/stel dat ik niemand tegenkom]
    Zegmaar :"D



    Oh ja dat klopt wel,maarja stel dat ik iemand tegenkom dan kan ik het niet geheim houden toch?xD


    Lalalalalalalala.

    (...)


    Oh ja dat klopt wel,maarja stel dat ik iemand tegenkom dan kan ik het niet geheim houden toch?xD

    Ik zou dat wel kunnen, maar dat verschilt per situatie denk ik. Ik heb wel vaker dingen verborgen gehouden voor mijn ouders. x]
    Je kan ook gewoon als je iemand tegenkomt het vertellen. Alike 'Mam, pap, misschien hadden jullie het al verwacht van me, misschien niet, ik hoop dat jullie nogsteeds evenveel van me kunnen houden na dat ik dit verteld heb, omdat ik er ook niks aan kan doen. Maar ik ben dus verliefd, op een meisje.' [/drama manier, werkt wel soms] Of gewoon vertellen 'Kun je de zout even aangeven? Oh trouwens ik ben bi. Dankje!' 8D

    Ahum daar ZIE je ze wel voor in? Laat me dit zeggen: Als je het niet gezegd heb, kan je niet weten hoe ze gaan reageren. Gewoon doen, want je ouders mogen je niet afstaan. Dus daar hoef je niet bang voor te zijn

    Ahum daar ZIE je ze wel voor in? Laat me dit zeggen: Als je het niet gezegd heb, kan je niet weten hoe ze gaan reageren. Gewoon doen, want je ouders mogen je niet afstaan. Dus daar hoef je niet bang voor te zijn

    I agree, al kan je soms wel weten dat je ouders zo gaan reageren. Maar je hebt wel gelijk x]

    (...)
    I agree, al kan je soms wel weten dat je ouders zo gaan reageren. Maar je hebt wel gelijk x]
    Uhu, maar van mijn ouders denkt iedereen dat ze realxt zijn als je iets doet wat je niet mag. Nou... probeer maar uit zou ik zeggen xD

    (...)
    Ik zou dat wel kunnen, maar dat verschilt per situatie denk ik. Ik heb wel vaker dingen verborgen gehouden voor mijn ouders. x]
    Je kan ook gewoon als je iemand tegenkomt het vertellen. Alike 'Mam, pap, misschien hadden jullie het al verwacht van me, misschien niet, ik hoop dat jullie nogsteeds evenveel van me kunnen houden na dat ik dit verteld heb, omdat ik er ook niks aan kan doen. Maar ik ben dus verliefd, op een meisje.' [/drama manier, werkt wel soms] Of gewoon vertellen 'Kun je de zout even aangeven? Oh trouwens ik ben bi. Dankje!' 8D



    whahahah dat laatste is wel coewl&grappig,maarja daar moet je lef voor hebben xD


    Lalalalalalalala.

    (...)


    whahahah dat laatste is wel coewl&grappig,maarja daar moet je lef voor hebben xD

    Ik zie het mezelf nog wel doen, maar dan gewoon om te pesten ofz. ;P

    (...)Uhu, maar van mijn ouders denkt iedereen dat ze realxt zijn als je iets doet wat je niet mag. Nou... probeer maar uit zou ik zeggen xD

    x'D _O_ Graag [/nee] ;P

    (...)
    x'D _O_ Graag [/nee] ;P
    Zal ik ook doen :Y)

    (...)Zal ik ook doen :Y)

    Whaha. x'D
    Ik hb ook altijd van, iedereen denkt dat mijn moeder echt overaardig is ofz. Maar dat valt hard tegen soms x] Doet ze heeeeel aardig als er vrienden [vn mij] zijn begint ze meteen te zeuren als ze buiten zijn [over die vrienden nog soms, vet nasty] . Echt .. niet tof x]

    (...)
    Whaha. x'D
    Ik hb ook altijd van, iedereen denkt dat mijn moeder echt overaardig is ofz. Maar dat valt hard tegen soms x] Doet ze heeeeel aardig als er vrienden [vn mij] zijn begint ze meteen te zeuren als ze buiten zijn [over die vrienden nog soms, vet nasty] . Echt .. niet tof x]
    Mijn ma is altijd aardig. Mijn vriendinnen zeiden zelfs dat ze haar als moeder wilden. Maar als ik een regel verbreek kan ze soms heel boos worden.
    Mijn pa is netzoals mij. Een zeikerd dus x|

    (...)Mijn ma is altijd aardig. Mijn vriendinnen zeiden zelfs dat ze haar als moeder wilden. Maar als ik een regel verbreek kan ze soms heel boos worden.
    Mijn pa is netzoals mij. Een zeikerd dus x|

    x] Mijn pa is echt droog, but yeah hij is wel okee ;P Mijn moeder is getrouwd met dr werk -.- echt irritant. We dwalen trouwens een beetje af x'D

    (...)
    x] Mijn pa is echt droog, but yeah hij is wel okee ;P Mijn moeder is getrouwd met dr werk -.- echt irritant. We dwalen trouwens een beetje af x'D
    Mijn ouders werken bijna nooit x'D
    idd, woeps ^^

    (...)Mijn ouders werken bijna nooit x'D
    idd, woeps ^^

    Lucky you. o:
    But yeah, weer terug naar het onderwerp x'D
    Gewoon vertellen ofz dus. ;P

    But Dudes, ik ga :3
    Bye <3 En veel succes enzo. x]