• Ik heb een ideetje voor een nieuwe story, maar ik en aan het twijfelen of ik het nu met of zonder beroemde personen moet doen. Ik weet het echt niet :'D & Als het met beroemde personen zou zijn, wie zou je dan willen?

    Zonder, zonder, zonder =_= En stuur me een lnik als je dan begint, dan kijk ik of het interesant is


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik heb liever geen bekende personen.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Doe maar zonder, beroemde personen verhalen zijn er al zoveeeel D:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb altijd liever zonder, ik lees wel story's met bekende personen, daar niet van(;

    ZONDER. :')


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Zonder, zeker weten zonder. En als je dan toch bekende personen wil nemen, neem dan iemand die niet zo bekend is. Dus geen Twilight of Justin Bieber of Harry Potter, maar een of andere acteur/actrice/etc. die (bijna) niemand kent, zodat het toch op onbekende personen lijkt (krul)


    “Love is a contradiction.”

    zonder bekende (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Chocolicious schreef:
    ZONDER. :')


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Tranquillity schreef:
    zonder bekende (:


    It does not do to dwell on dreams and forget to live.

    Zonder, dan laat je aan de lezers over wie ze zich bij het verhaal 'inbeelde' :3


    I love you Tim

    Zonder, maar aan de andere kant denk ik dat het voor jezelf gaat vervelen als je normaal gesproken met beroemde mensen schrijft. (":


    Numbers.

    Atropos schreef:
    Ik heb liever geen bekende personen.

    Zonder,


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik lees zonder en ik schrijf met dus...


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik dacht meteen aan patat.


    "Well, well. Look who we've got here!"