Ik ben al sinds de basis school het stomme, lelijke meisje dat geen vrienden heeft en een vreselijke kledingstijl. Ze hebben zoveel veel vreselijke dingen genoemd en... Ik heb altijd gedacht dat ik gewoon niet goed genoeg was voor deze wereld, en ik probeerde te veranderen, gewoon om er bij te horen. Het maakte het allemaal alleen maar erger omdat ik mezelf niet kon zijn. En ik heb besloten om dit jaar gewoon mezelf te zijn, doen wat ik wil, en ik ga er een super jaar van maken.
My point is,
Het is hard om altijd de pispaal te zijn, en altijd gezeik over je heen te krijgen. Maar het is altijd nog beter om je zelf te blijven en niet tot dat niveau te zakken. Blijf je zelf, en wees blij met je zelf want op die manier kan je wat bereiken.
Waarom ik dit allemaal zeg? Omdat al mijn vriendinnen de zelfde gedachten hadden/hebben als ik. En ik heb gezien hoe deprimerend het allemaal is en... Daarom wilde ik het gewoon even mededelen... - Daarbij lucht het heel erg op om "publiekelijk" durven te zeggen dat hoe apart je ook bent, dat je trots op jezelf moet zijn.
[ bericht aangepast op 9 aug 2011 - 17:34 ]
Forever.