• I mean, come on, ik neem een voorbeeld van Amy Winehouse omdat zij vlak na die incident in Noorwegen overleden is en dan hebben ze opeens alleen maar aandacht voor haar... Alsof die weet ik veel hoeveel mensen geen familie hadden, en wat was hun fout? En nog iets dat ik niet begrijp is dat iedereen ophef gaat maken over haar terwijl het gewoon verwacht was? Ze heeft haar lichaam verpest met drugs en alcohol, en de andere was niet verwacht. Snappen jullie het?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    MonkeyPie schreef:
    ja dat is zo.
    wat me ook opvalt is dat je nu overal haar cd's ziet, en de prijzen zijn flink omhoog gegaan (niet normaal 23.00 euro)

    nou ja ik ben er niet verdrietig om, ben/was geen groot fan


    Dat de prijzen omhoog gingen was ook bij Michael Jackson... echt vreemd gewoon.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Dat de prijzen omhoog gingen was ook bij Michael Jackson... echt vreemd gewoon.

    Het succes na zijn dood was groter als dat van de paar maanden ervoor. Iedereen raakt er ineens in geïnteresseerd, hij was ook the king of pop. En de radio speelt gewoon de hele dag hun nummers. Wat wil je dat mensen hun CD's willen gaan kopen?


    All was well.

    weheartit schreef:
    je hebt gelijk .


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Om de 3 seconden sterft er een kindje in Afrika. Alsof jullie daar allemaal bij stilstaan. Niet zo hypocriet. Want nu kunnen jullie het hier wel allemaal mee eens zijn maar eigenlijk doen we het allemaal.


    Here & Now

    Je hebt helemaal gelijk. De samenleving is een ramp. Honderden mensen gaan dood, niemand hoort er ooit van. Er sterven mensen aan de honger, mensen worden vermoord voor -wat- 15€? Een drankje?
    Er worden mensen vermoord zonder een reden (denk aan seriemoordenaars). Die mensen worden vergeten.
    Maar een godvergeten crackhoer (sorry), die zal iedereen herinneren. Want, ze heeft toch zoveel waarde gehad en zoveel dingen voorgesteld in haar leven. Jeesz...


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik vond het ook vreselijk van wat er in Noorwegen gebeurde, en wat er van Amy Winehouse in de krant vond ik echt zoo belachelijk!
    Geen enkele moeder gunt haar kind zo'n dood.
    Kom op zeg! Ze heeft het echt zelf gedaan! Alsof ze vermoord is, daar kon ik dus écht niet tegen.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Postcards schreef:
    Je hebt helemaal gelijk. De samenleving is een ramp. Honderden mensen gaan dood, niemand hoort er ooit van. Er sterven mensen aan de honger, mensen worden vermoord voor -wat- 15€? Een drankje?
    Er worden mensen vermoord zonder een reden (denk aan seriemoordenaars). Die mensen worden vergeten.
    Maar een godvergeten crackhoer (sorry), die zal iedereen herinneren. Want, ze heeft toch zoveel waarde gehad en zoveel dingen voorgesteld in haar leven. Jeesz...


    Ik zal ff het woord respect voor je spellen omdat je reactie zo mooi is.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    En die mensen in Noorwegen werden echt niet vergeten hoor :/
    Het nieuws van Amy Whinehouse was alleen nieuwer, maar dat betekend echt niet dat het gedoe in Noorwegen meteen vergeten was en dat niemand meer met ze meeleefden.
    +ik vond het gedoe van Amy Whinehouse eigenlijk wel meevallen?


    As travars

    Simpel.
    Omdat Amy bekend was en dat nu eenmaal de media en de mens is. Deal with it!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik vind het altijd zielig, maar eerder voor de mensen die hun hebben verloren dan voor henzelf. Iedereen heeft een tijd van gaan, en niet 100% van de bevolking sterft aan natuurlijke dood, dat is gewoon zo. Dus voor Amy vind ik het erg voor de trouwe fans -EXclusief mij- Bij het geval in Noorwegen is het erg voor de familie en vrienden. :Y)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Omdat die celebs vaak toch dichter bij sommige mensen staan, dan al die onbekende mensen die dagelijks sterven.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik keur het niet goed, maar beroemdheden worden door sommige mensen interessanter en belangrijker gevonden dan het dagelijkse nieuws.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Lovefaker schreef:
    Volgens mij omdat je wéét wie Amy Winehouse is, en je weet wel dat er zoveel mensen sterven per dag, maar je weet niet wie of hoe of wat.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    grapefruit schreef:
    Ik keur het niet goed, maar beroemdheden worden door sommige mensen interessanter en belangrijker gevonden dan het dagelijkse nieuws.


    En dan denk je weer van 'Waar gaat het heen met deze wereld?'


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Embrace schreef:
    Jaa je hebt gelijk. Maar wat bereik je hier mee? ;$ Zo zou het toch altijd wel blijven. Valt niks aan te doen.


    Food.