• I mean, come on, ik neem een voorbeeld van Amy Winehouse omdat zij vlak na die incident in Noorwegen overleden is en dan hebben ze opeens alleen maar aandacht voor haar... Alsof die weet ik veel hoeveel mensen geen familie hadden, en wat was hun fout? En nog iets dat ik niet begrijp is dat iedereen ophef gaat maken over haar terwijl het gewoon verwacht was? Ze heeft haar lichaam verpest met drugs en alcohol, en de andere was niet verwacht. Snappen jullie het?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    PureObsessed schreef:
    Simpel.
    Dat zijn personages op tv, in de muziek, op internet, etc.
    Mensen kennen ze (in zekere zin)
    En als je dan op tv ziet dat zo iemand overleden is, raakt het je sneller dan dat je denkt van; er zijn vandaag weer 100 mensen dood die ik nog nooit heb gezien.
    Dat is enkel een gedachten, en bij bijv Amy winehouse word het 300 x in je face gewreven dat zo iemand dood is.

    Precies!


    <3333

    Grimshaw schreef:
    (...)

    Alsof de mensen die bij Amy Whinehouse huilden/het erg vonden, het niet erg vonden dat er kinderen vermoord waren :')


    Natuurlijk vonden ze het erg maar er is meer ophef over Winehouse.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Gringotts schreef:
    (...)
    Niet dat ik je geen gelijk geef, maar vaak is het ook gewoon dat ze huilen omdat ze die persoon 'kenden'. Van die kinderen hadden ze van tevoren nog nooit gehoord en dan ga je makkelijker huilen ook, logisch.

    Dan ben ik een uitzondering. Ik huil makkelijker om mensen die ik niet ken en verschrikkelijke gedood zijn, dan om een beroemd iemand die of "gewoon" dood is gegaan of het zelf heeft veroorzaakt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    weheartit schreef:
    (...)

    HAHAHAHAH, oke sorry ik moest lachen bij t woord junkie. ;x


    Lieverd ga naar een offtopic waar je kan zeuren svp.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik snap je wel,maar die mensen ken je niet en heb je zelfs geen flauw idee van dat die bestaan. Tegenover Amy,zij is een wereldster en iedereen kent haar of toch de meeste. En ik ben nu niet echt verdrietig omdat ze dood is. Het is een jammer voorval,maar ik denk dat de fans alleen zo reageren.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Natuurlijk vonden ze het erg maar er is meer ophef over Winehouse.


    Zeg nou zelf, al ben je ongelofelijke fan van iemand, diegene gaat dood. Dan ben je daar kapot van hoor, hoe lullig het ook klinkt, dan heb je daar meer aandacht voor dan voor iets anders.


    To infinity and beyond •

    Waarschijnlijk omdat we Amy W al wel kenden. En die mensen in Oslo bijvoorbeeld niet.
    Maar ben het wel met je eens:Y)


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Swaggerific schreef:
    (...)

    Zeg nou zelf, al ben je ongelofelijke fan van iemand, diegene gaat dood. Dan ben je daar kapot van hoor, hoe lullig het ook klinkt, dan heb je daar meer aandacht voor dan voor iets anders.


    Je hebt een punt, dan worden je hersenen helemaal vol door Amy dat je de andere vergeet... Ergens klinkt het grappig. ^^


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Je hebt een punt, dan worden je hersenen helemaal vol door Amy dat je de andere vergeet... Ergens klinkt het grappig. ^^


    Ja het klinkt raar, maar zo is het wel haha ;3.


    To infinity and beyond •

    Embrace schreef:
    Jaa je hebt gelijk. Maar wat bereik je hier mee? ;$ Zo zou het toch altijd wel blijven. Valt niks aan te doen.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Lieverd ga naar een offtopic waar je kan zeuren svp.


    ik zit niet te zeuren feyza.
    WHHAHAHA, FEYZA WIST JE NOG 'fikkie'
    of 'zwetende sixpack jongen' dat was best wel awesome .


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Eigenlijk is dat heel erg waar.


    Smile and live.

    Roswell schreef:
    Tsja, er zijn wel meer dingen die voor geen meter logisch zijn, en waarom? God mag het weten.


    comfort in c h a o s

    LuckyOne schreef:
    Ik werd zo gek van al dat gezeur met Amy Winehouse. Het zat er aan te komen, mensen. Ik ga pas janken als een van mijn favoriete artiesten dood gaat, eerder niet. En ik geef veel meer om de mensen die niet beroemd zijn maar wel vergeten worden.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    ja dat is zo.
    wat me ook opvalt is dat je nu overal haar cd's ziet, en de prijzen zijn flink omhoog gegaan (niet normaal 23.00 euro)

    nou ja ik ben er niet verdrietig om, ben/was geen groot fan


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt