Illuminati schreef:
(...) Ik erm, ben Julia. Ik zit er al sinds 2008 en ik kende Tara en jou maar niet het hele verhaal. Maar toen was je weg en Tara ook en nu ben je terug
-komt zich even bemoeien- Jij had vroeger zo'n prachtige SA over de dag na dat de oorlog geëindigd was ofzo en die is me altijd bij gebleven. Echt het mooiste dat ik ooit op quizlet heb gelezen!
Gringotts schreef:
(...) -komt zich even bemoeien- Jij had vroeger zo'n prachtige SA over de dag na dat de oorlog geëindigd was ofzo en die is me altijd bij gebleven. Echt het mooiste dat ik ooit op quizlet heb gelezen!
Ahw, wat lief van je!
Maar we gaan offtopic. Als voormalig moderator kan ik dat toch echt niet toestaan, dames
Nee, dat is juist goed! Mijn verhalen waren k*t. Maar ik vindt het serieus eng dat er hier nog mensen zijn die mij kennen.
Ik weet niet of je Nicol en Siham en die hele reutemeteut kent?
Van al dat forumpeep zijn alleen ik en Geesje nog over -Voiceless ofzo- en mss nog wel 1 of 2 mensen meer waar ik niet mee om ging. Dus je bent nog redelijk veilig hoor (:
Illuminati schreef:
(...) Ik weet niet of je Nicol en Siham en die hele reutemeteut kent?
Van al dat forumpeep zijn alleen ik en Geesje nog over -Voiceless ofzo- en mss nog wel 1 of 2 mensen meer waar ik niet mee om ging. Dus je bent nog redelijk veilig hoor (:
Ik meld me! Ik ken jou ook niet, maar wel Nicol en Siham en Ivy enzo. Oh mijn God, wat was dat lang geleden!
OT: IK WIL DE CHEERLEADER.
Illuminati schreef:
(...) Ik weet niet of je Nicol en Siham en die hele reutemeteut kent?
Haha, praat me er niet van! Ik heb daar zoveel problemen mee gehad toen ik nog mod was.