• Ik ben een ananasje geworden :'D

Je huidige Golden Membership loopt tot 14 aug 2012 - 22:18 <3333

Hoe lang zijn jullie goldmember?

It does not do to dwell on dreams and forget to live.

Illuminati schreef:
    (...)
    Máriko? o_______________________O

Ot: Ik ben erm een tijdje goldenmember, steeds voor een maand en dan verleng ik het. Het cheerleaderpoppetje is vet seksie <3
    *O*

Wie ben jij?!
    Waarom ken jij mij?

Dit is eng

Bored.

Enjoy (:

Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

DarkPassion schreef:
    (...)

Wie ben jij?!
    Waarom ken jij mij?

Dit is eng

Ik erm, ben Julia. Ik zit er al sinds 2008 en ik kende Tara en jou :3 maar niet het hele verhaal. Maar toen was je weg en Tara ook en nu ben je terug :3

Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

Illuminati schreef:
    (...)
    Máriko? o_______________________O

Ot: Ik ben erm een tijdje goldenmember, steeds voor een maand en dan verleng ik het. Het cheerleaderpoppetje is vet seksie <3
    *O*

Die cheerleader is echt verleidelijk. DAYUMM. :9~

All was well.

Illuminati schreef:
    (...)
    Ik erm, ben Julia. Ik zit er al sinds 2008 en ik kende Tara en jou :3 maar niet het hele verhaal. Maar toen was je weg en Tara ook en nu ben je terug :3

Heb jij mijn verhalen gelezen? :$

Bored.

DarkPassion schreef:
    (...)

Ik heb geen idee, is dat erg dan? D:

DarkPassion schreef:
    (...)

-komt zich even bemoeien- Jij had vroeger zo'n prachtige SA over de dag na dat de oorlog geëindigd was ofzo en die is me altijd bij gebleven. Echt het mooiste dat ik ooit op quizlet heb gelezen!

All was well.

Illuminati schreef:
    (...)
    Ik heb geen idee, is dat erg dan? D:

Nee, dat is juist goed! Mijn verhalen waren k*t. Maar ik vindt het serieus eng dat er hier nog mensen zijn die mij kennen.

Bored.

Gringotts schreef:
    (...)
    -komt zich even bemoeien- Jij had vroeger zo'n prachtige SA over de dag na dat de oorlog geëindigd was ofzo en die is me altijd bij gebleven. Echt het mooiste dat ik ooit op quizlet heb gelezen!

Ahw, wat lief van je! :$

Maar we gaan offtopic. Als voormalig moderator kan ik dat toch echt niet toestaan, dames (cat)

Bored.

DarkPassion schreef:
    (...)

Nee, dat is juist goed! Mijn verhalen waren k*t. Maar ik vindt het serieus eng dat er hier nog mensen zijn die mij kennen.

Ik weet niet of je Nicol en Siham en die hele reutemeteut kent?
    Van al dat forumpeep zijn alleen ik en Geesje nog over -Voiceless ofzo- en mss nog wel 1 of 2 mensen meer waar ik niet mee om ging. Dus je bent nog redelijk veilig hoor (:

Illuminati schreef:
    (...)
    Van al dat forumpeep zijn alleen ik en Geesje nog over -Voiceless ofzo- en mss nog wel 1 of 2 mensen meer waar ik niet mee om ging. Dus je bent nog redelijk veilig hoor (:

Ik meld me! Ik ken jou ook niet, maar wel Nicol en Siham en Ivy enzo. Oh mijn God, wat was dat lang geleden!
    OT: IK WIL DE CHEERLEADER.

[ bericht aangepast op 8 aug 2011 - 22:43 ]

All was well.

Illuminati schreef:
    (...)

Haha, praat me er niet van! Ik heb daar zoveel problemen mee gehad toen ik nog mod was.

Bored.

Mayfly schreef:
    Sinds nooit, anti-goldmember. :Y)

"You'll stay with me?" "Until the very end."

0 maanden, ik ben aan het uitzoeken wat de voordelen zijn.

Today will be Girl's Day party with you~

First schreef:
    Gefeliciteerd!
    Ik ben nog nooit GM geweest.

The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein