• Help me please

    Ik kan dus geen nieuwe username bedenken, en ik heb jullie hulp nodig hoe ik misschien inspiratie ofzo kan vinden?

    [ bericht aangepast op 8 aug 2011 - 21:18 ]


    All I wanna do is lose control

    Ik zou ook wel es een nieuwe willen!
    Maar ik vind ook gene ;(


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Een hobby, favo band/zanger, nummer van een liedje...

    [ bericht aangepast op 8 aug 2011 - 21:19 ]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Houd deze gewoon? Ik ben ook al zo ongeveer een jaar tevreden met dezelfde.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Wacht dan met een nieuwe naam tot je er ééntje weet, die zijn de beste. Als je hem heel impulsief gaat veranderen ga je er spijt van krijgen


    Olive

    Titels van liedjes. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Denk aan een taal die je mooi vind, of een woord en vertaal die in die taal?
    Of doe de hoofdstad van je favo land of een karakter uit een boek/serie/film ofzo? Of dingen die je interesseren? Of heel goed bij je passen?


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Same problem here. :Y)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik heb juist vaak het probleem dat ik te veel usernames weet, waardoor ik niet kan kiezen.
    OT: Neem anders iets waar je fan van bent? Of een plek waar je van houdt?


    “Love is a contradiction.”

    Illuminati schreef:
    Denk aan een taal die je mooi vind, of een woord en vertaal die in die taal?
    Of doe de hoofdstad van je favo land of een karakter uit een boek/serie/film ofzo? Of dingen die je interesseren? Of heel goed bij je passen?



    Bedankt! Ik heb iets gevonden :D


    All I wanna do is lose control

    Zoek iets wat in je favoriete serie wordt gezegd, zoals ik. Of een of ander mytisch wezen/legende die je leuk vindt. Iets met een leuke betekenis.
    Ik zou het niet veranderen in een woord uit je favoriete taal, omdat ik dat nogal betekenisloos vindt en je het dan waarschijnlijk snel op uitgekeken zal zijn.
    Niet direct veranderen, maar wacht tot de perfecte naam binnenvalt, en dan zul je hem nog zo leuk vinden (krul).


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]