• hyee,

    ik heb vandaag een nieuwe rugzak gekocht voor school.
    een eastpack van 24 liter.
    http://www.google.be/imgres?q=eastpak+padded+pak%27r&hl=nl&sa=X&rlz=1T4ADRA_nlBE413BE414&tbm=isch&tbnid=Yvf1NdOjyCKNQM:&imgrefurl=http://www.travelbags.be/artikel/7264/eastpak-padded-pak-r-rugzak-neon-black/mag/5/sort/std/page/1&docid=CZg0nih8fa9p1M&w=550&h=550&ei=YiVATtXTBMGSOtDb3fkO&zoom=1&iact=hc&vpx=597&vpy=294&dur=484&hovh=224&hovw=224&tx=104&ty=186&page=3&tbnh=153&tbnw=153&start=64&ndsp=23&ved=1t:429,r:10,s:64&biw=1600&bih=677


    > deze dus
    Nu vraag ik mij af is deze groot genoeg voor het tweede middelbaar,want wij hebben namelijk geen kluisje alleen een soort van vak in de klas.
    En mij pennezak + mappen+ boterhammn + portemonne moet er in kunnen!!!:O:)


    "This only comes once in a lifetime"

    geen kastje hebben is inderdaad irritant... en 24l is niet veel...
    je kan met je leerkracht afspreken om delen van je cursus thuis te laten & boeken per bank mee te nemen ...
    ik zou geen andere rugzak kopen, geldverspilling enzoo
    koop een extra sjakosse die groot genoeg is voor mappen, die kan je meedoen op drukke dagen ...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik zit op een Gymnasium, daar zie je de helft van alle leerlingen met zo'n GIGANTISCHE rugzak rondlopen.

    Tuesday schreef:
    Ik zit op een Gymnasium, daar zie je de helft van alle leerlingen met zo'n GIGANTISCHE rugzak rondlopen.

    In andere richtingen niet dan?


    Has no one told you she's not breathing?

    Als je geen kluisje hebt ben je echt fucked up vriend, gewoon fucked up.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik heb ook zo'n boekentas en die gaat in het 4e zelf nog mee. :Y)


    None but ourselves can free our minds.

    kzie hem niet

    [ bericht aangepast op 9 aug 2011 - 16:52 ]

    Denk het wel.

    Dude, dat gaat er perfect in. Je moet niet alle bladzijden uit je cursus meenemen, gewoon degene die je nodig hebt. En neem niet voor ieder vak een aparte harde kaft. Stop 2 vakken in 1 plooibare kaft. Dan kan je alles perfect meekrijgen.
    De rest van jouw spullen kan je gewoon in dat vak laten. Je zit waarschijnlijk toch de helft van de tijd in jouw eigen klas.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik ga naar het 4de en heb altijd zo'n rugzakken gehad, soms is het wel krap maar het lukt wel altijd


    All I have in life, is my imagniation.

    Hehe, ik laat gewoon soms wat boeken thuis en kijk mee met anderen. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik heb een kleinere tas en ik heb het begin van het jaar mijn kluisje niet gebruikt en mij lukte het ook, dus don't worry ;)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Secretive schreef:
    (...)
    Ik heb ook een Dakine nu maar op school blijf ik mijn grote JanSport gebruiken.
    Sommige cursussen van mij zijn bijna 5cm dik en als je een dag hebt waarop je 8 uur les hebt, past dat zeker niet in een Dakine als je geen locker hebt.


    Ik had vorig jaar Dakine. Ik dacht dat ie groot genoeg was, want hij had 3 vakken. De eerste was een soort.. koelvakje, de 2e paste gewoon niets in en de 3e was gewoon klein (no_chears)

    Secretive schreef:
    (...)
    In andere richtingen niet dan?


    ?

    Jahoor.

    Hesperide schreef:
    Die lijkt me wel goed, al denk ik dat je soms gaat moeten wringen.
    Als je veel in die vakken kan proppen, gaat het. ^-^


    comfort in c h a o s