• hyee,

    ik heb vandaag een nieuwe rugzak gekocht voor school.
    een eastpack van 24 liter.
    http://www.google.be/imgres?q=eastpak+padded+pak%27r&hl=nl&sa=X&rlz=1T4ADRA_nlBE413BE414&tbm=isch&tbnid=Yvf1NdOjyCKNQM:&imgrefurl=http://www.travelbags.be/artikel/7264/eastpak-padded-pak-r-rugzak-neon-black/mag/5/sort/std/page/1&docid=CZg0nih8fa9p1M&w=550&h=550&ei=YiVATtXTBMGSOtDb3fkO&zoom=1&iact=hc&vpx=597&vpy=294&dur=484&hovh=224&hovw=224&tx=104&ty=186&page=3&tbnh=153&tbnw=153&start=64&ndsp=23&ved=1t:429,r:10,s:64&biw=1600&bih=677


    > deze dus
    Nu vraag ik mij af is deze groot genoeg voor het tweede middelbaar,want wij hebben namelijk geen kluisje alleen een soort van vak in de klas.
    En mij pennezak + mappen+ boterhammn + portemonne moet er in kunnen!!!:O:)


    "This only comes once in a lifetime"

    voor mij zou die meestal veel te klein zijn :X


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Taize schreef:
    Jawel.
    Als je een grotere neemt, gaan mensen je toch alleen maar uitlachen. En anders 'vergeet' je gewoon een paar boeken.

    Waarom zouden mensen je daarmee uitlachen?
    Dat is het belachelijkste wat ik ooit heb gehoord.
    Als je voor 10 kilo aan gerief moet meesleuren is dat maar normaal.


    Has no one told you she's not breathing?

    Taize schreef:
    Jawel.
    Als je een grotere neemt, gaan mensen je toch alleen maar uitlachen. En anders 'vergeet' je gewoon een paar boeken.


    jha, je hebt gelijk maar op onze school zit de jaren apart langs de ene kant vant straat int gebouw van de school het 1 ste en 2de dus dr ga ik nu zitten( int 2de)
    en langs de andere kant vant straat het 3de 4de 5de en 6de


    "This only comes once in a lifetime"

    Ik heb er ook zo één, past makkelijk ^^


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    Ik heb er ook zo één, past makkelijk ^^


    oke dankjuh


    "This only comes once in a lifetime"

    De mijne is kleiner en ik heb ook geen kluisje (en er moet ook een heleboel in) en dat lukt prima (:


    Never run out of reasons to smile...

    Op onze school loopt bijna iedereen met een Eastpak rond
    Dus waarschijnlijk wel (:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Het past echt makkelijk in zo'n Eastpak, anders zou niet heel mijn school ermee rondlopen. Bij mij past zelfs alles in een gewone handtas. Even proppen en het lukt je wel.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2011 - 7:51 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Cinna schreef:
    Het past echt makkelijk in zo'n Eastpak, anders zou niet heel mijn school ermee rondlopen. Bij mij past zelfs alles in een gewone handtas. Even proppen en het lukt je wel.

    Mogen jullie cursussen op school blijven?


    Has no one told you she's not breathing?

    die is denk ik wel groot genoeg.


    Food.

    Nee, die is te klein :')


    I live for the applause, you will die for it.

    Taize schreef:
    Jawel.
    Als je een grotere neemt, gaan mensen je toch alleen maar uitlachen. En anders 'vergeet' je gewoon een paar boeken.

    Veel boeken is toch gewoon normaal dat je dan een grote tas heb x]. Ik heb een grote tas maar daar past wel lekker alles in. Ik weet niet hoe bij jou op school gaat ;D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    mijn boekentas is een dakine (zo een hele dunne) en ik zit in het vierde met dus heel wat meer vakken (als je voor België even rekent (nerd)) Het hangt er volgens mij vanaf hoeveel vakken je per dag erin moet gaan krijgen en hoe dik je boeken zijn.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    mijn tas heeft ook zo'n soort model. en heb er alle jaren mee gedaan.. terwijl ik mijn kluisje alleen gebruikte om me tas in te doen. en et paste ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rebelicious schreef:
    mijn boekentas is een dakine (zo een hele dunne) en ik zit in het vierde met dus heel wat meer vakken (als je voor België even rekent (nerd)) Het hangt er volgens mij vanaf hoeveel vakken je per dag erin moet gaan krijgen en hoe dik je boeken zijn.

    Ik heb ook een Dakine nu maar op school blijf ik mijn grote JanSport gebruiken.
    Sommige cursussen van mij zijn bijna 5cm dik en als je een dag hebt waarop je 8 uur les hebt, past dat zeker niet in een Dakine als je geen locker hebt.


    Has no one told you she's not breathing?