• hyee,

    ik heb vandaag een nieuwe rugzak gekocht voor school.
    een eastpack van 24 liter.
    http://www.google.be/imgres?q=eastpak+padded+pak%27r&hl=nl&sa=X&rlz=1T4ADRA_nlBE413BE414&tbm=isch&tbnid=Yvf1NdOjyCKNQM:&imgrefurl=http://www.travelbags.be/artikel/7264/eastpak-padded-pak-r-rugzak-neon-black/mag/5/sort/std/page/1&docid=CZg0nih8fa9p1M&w=550&h=550&ei=YiVATtXTBMGSOtDb3fkO&zoom=1&iact=hc&vpx=597&vpy=294&dur=484&hovh=224&hovw=224&tx=104&ty=186&page=3&tbnh=153&tbnw=153&start=64&ndsp=23&ved=1t:429,r:10,s:64&biw=1600&bih=677


    > deze dus
    Nu vraag ik mij af is deze groot genoeg voor het tweede middelbaar,want wij hebben namelijk geen kluisje alleen een soort van vak in de klas.
    En mij pennezak + mappen+ boterhammn + portemonne moet er in kunnen!!!:O:)


    "This only comes once in a lifetime"

    ja joh don't worry haha.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Die lijkt me wel goed, al denk ik dat je soms gaat moeten wringen.
    Als je veel in die vakken kan proppen, gaat het. ^-^


    Let the Night embrace you

    Ja, die is groot genoeg. Ik heb een paar jaar precies zo'n eastpack gehad -alleen dan andere kleur en motief- en daar paste al mijn boeken voor de dag, plus pennen, rekenmachine, eten, flesje drinken en zo prima in. Bij mijn zusje is dat ook zo, die heeft ook een eastpack. ;')


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Als je geen locker hebt, is die sowieso te klein.
    Tenzij je alle vakken in één grote, dikke map steekt. Misschien.


    Has no one told you she's not breathing?

    jha maar ik denk dat mijn vorige rugzak iets groter is dus als het er niet in gaat kan ik die nog gebruiken


    "This only comes once in a lifetime"

    ja.. ik had die in de vierde ook...
    opzich een fijne tas, bij mij pasten er een stuk of 4 a 5 boeken in.. maar tussen die 4 a 5 boeken zaten dan ook schriften, etuis & agenda. het is even puzzelen hoe het het beste gaat passen.

    de tas is ook stevig hoor :O

    btw ik moet je wel zeggen dat ik A: een kluisje had. & B: mijn boeken waren niet erg dik ;)

    [ bericht aangepast op 8 aug 2011 - 19:54 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Oke de ene zegt dat hij groot genoeg is en de andere niet?!?


    "This only comes once in a lifetime"

    Dat moet wel lukken denk ik.
    Ik heb in de eerste en tweede ook zo'n rugzak gehad en had toen ook geen kluisje en het paste er altijd in. Soms was het wel een beetje proppen maar dat moet wel lukken. (:


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Ik heb zo'n JanSport, hun grootste maat van die soort rugzakken en ik krijg hem soms nog steeds niet dicht :]


    Has no one told you she's not breathing?

    volgensmij moet het lukken!
    ik ga nu naar mijn derde jaar en heb hiervoor ook zoon tas gehad!
    daar pasten alleen mijn woensdag boeken niet in. dan moesten we ook bijna de helft van onze boeken mee..
    dus dat moet lukken!


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    Als je geen kluisje hebt zou ik voor een koffer gaan :'D


    -

    Delirious schreef:
    Ik heb zo'n JanSport, hun grootste maat van die soort rugzakken en ik krijg hem soms nog steeds niet dicht :]


    mijn vorige was ook een jansport mr niet zo een groote en kreeg hem soms ook niet dicht zeker als we nederlands hadden dat is zou 1 groot dikke map vol :@ ik haat dat en dan nog een een handboek van nederlands:@

    daarom heb ik nu een beetje schrikxD dat hij niet toe gaat gn!

    [ bericht aangepast op 8 aug 2011 - 19:55 ]


    "This only comes once in a lifetime"

    a24 schreef:
    (...)

    mijn vorige was ook een jansport mr niet zo een groote en kreeg hem soms ook niet dicht zeker als we nederlands hadden dat is zou 1 groot dikke map vol :@ ik haat dat en dan nog een een handboek van nederlands:@

    daarom heb ik nu een beetje schrikxD dat hij niet toe gaat gn!

    Ik had de allergrootste :'D -van dat soort hé-
    Jouw rugzak is sowieso te klein x]


    Has no one told you she's not breathing?

    Jawel.
    Als je een grotere neemt, gaan mensen je toch alleen maar uitlachen. En anders 'vergeet' je gewoon een paar boeken.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Genius schreef:
    Als je geen kluisje hebt zou ik voor een koffer gaan :'D


    xD er kwam zo een bij ons een meiske toe met 1 kei groote boekentas nog 2 bomvolle plastic zakken :|


    "This only comes once in a lifetime"