Er zijn topics van Justin Bieber, Hary Potter en Tokio Hotel. En veel mensen hier zijn fan van Big Time Rush. En ik dacht misschien kan er ook een forum komen van Big Time Rush.
Ze lijken anders precies op die andere band. Hoewel ze dan eentje geditcht moeten hebben.
Serieus, de enige jongensband die ik kan onthouden is tokio hotel, en dat komt doordat de zanger een travestiet is die een jongen van me klas in de war bracht. Die vondt t namelijk een mooi meisje, en toen kwam ie erachter dat t een jongen was
Ze lijken anders precies op die andere band. Hoewel ze dan eentje geditcht moeten hebben.
Serieus, de enige jongensband die ik kan onthouden is tokio hotel, en dat komt doordat de zanger een travestiet is die een jongen van me klas in de war bracht. Die vondt t namelijk een mooi meisje, en toen kwam ie erachter dat t een jongen was
De rechter is cute
Maar voor de rest heb je gelijk. hun muziek is ook neit geweldig ofzo
De enige reden waarom ik ze ken is omdat ik vaak heel levenloos Teennick kijk :'D
Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.
Er zijn echt veel meer fans van One Direction dan Big Time Rush, dus als daar een forum voor zou komen zou ik het snappen. Maar Big Time Rush? Nee, dat lijkt me erg onnodig. Als zijn ze wel leuk hoor ^^