Er zijn topics van Justin Bieber, Hary Potter en Tokio Hotel. En veel mensen hier zijn fan van Big Time Rush. En ik dacht misschien kan er ook een forum komen van Big Time Rush.
Ja, maar ze gaan niet een apart forumgedeelte maken als mensen veel fan er van zijn..
want dan kan je over lady gaga enzo ook 1 maken..
Het gaat dan meer om de hoeveelheid topics ervan worden gemaakt
Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you
Ja, maar ze gaan niet een apart forumgedeelte maken als mensen veel fan er van zijn..
want dan kan je over lady gagahamsters enzo ook 1 maken..
Het gaat dan meer om de hoeveelheid topics ervan worden gemaakt
One direction ook niet; omdat zo'n band meestal snel overwaaid.
Ik hoop nog steeds dat bieber ook overwaait
Against
Ja maar als je moest kiezen tussen die 2.. dan One Direction eerder.. daar worden veel meer topics geopend. wat ook al sterk is verminderd, en nu meestal alleen topics ervan worden geopend als promotie voor een story
Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you
Ja maar als je moest kiezen tussen die 2.. dan One Direction eerder.. daar worden veel meer topics geopend. wat ook al sterk is verminderd, en nu meestal alleen topics ervan worden geopend als promotie voor een story
Ja eerder; maar nog steeds ook niet. Beide niet, maak maar een forum over mij (joehoe)