• Jep, ik ga vandaag Assassin's Creed, Assassin's Creed 2 en Assassin's Creed: Brotherhood halen. Eindelijk. :'3
    Wie heeft ze ook? En voor wat?
    Ikzelf ga het halen voor m'n xbox360.
    Wie heeft er nog meer een xbox? ;D
    En in November ga ik of course Revelations halen.


    Awesome. :9~

    [ bericht aangepast op 9 aug 2011 - 15:11 ]

    DeSlenderman schreef:
    Ik heb ze voor ps3 :Y)
    Ik vind zelf brotherhood t leukste, daar loopt t vechten gewoon goed. Bij 1 en 2 moet je dan wachten tot je kunt counteren, da's saai :C

    Je moet als je bij brotherhood bent ook de multiplayer es uitproberen, is heel interessant. Volkomen anders dan welk ander spel dan ook. Jagen op mensjes is leuk :D

    Eigenlijk wil ik Brotherhood gelijk gaan spelen. Maar ik ga gewoon beginnen bij 1 omdat ik het wel in de goede volgorde wil spelen. :'D

    En ik ga dat zeker doen. :3
    Mensjes jagen! (wbw)

    Celestial schreef:
    (...)
    That is kinda awesome! ;D
    Ik wil graag filmen wanneer ik game, maar zo'n ding is echt heel duur voor de xbox.. D:
    Op de pc gaat dat wat makkelijker of course. :P

    Yup een heel stuk makkelijker en helemaal gratis. :Y)


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    OMFG! Unfair.
    Nouja, ik heb 1 voor op de pc en ik krijg over een paar maanden een ps3, dus dat wordt II, Brotherhood en Revelations kopen dan. Net als Dragon age II en nog heel wat andere spellen o.o


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ecanus schreef:
    OMFG! Unfair.
    Nouja, ik heb 1 voor op de pc en ik krijg over een paar maanden een ps3, dus dat wordt II, Brotherhood en Revelations kopen dan. Net als Dragon age II en nog heel wat andere spellen o.o


    Little big planet 2. DIE JE MET ME MOET SPELEN >:3


    quidquid excusatio prandium pro

    Celestial schreef:
    (...)
    Eigenlijk wil ik Brotherhood gelijk gaan spelen. Maar ik ga gewoon beginnen bij 1 omdat ik het wel in de goede volgorde wil spelen. :'D

    En ik ga dat zeker doen. :3
    Mensjes jagen! (wbw)


    Wees blij dat ik geen xbox had, anders kon ik je daar heel erg pwnen, noob! :P


    quidquid excusatio prandium pro

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Little big planet 2. DIE JE MET ME MOET SPELEN >:3


    Ohja! Lbp 2 ook, en dan nog LA Noire en Portal misschien.. Infamous, ga zo maar door x'D Oh, en van Alwin moet ik Heavy rain spelen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Jep, heb ze allemaal voor de Ps3 en ik ga Revelations ook halen. Maar als die in November komt ga ik hem wat later halen denk ik :/ Aangezien Uncharted 3 dan ook uitkomt en ik heb die liever.


    I live for the applause, you will die for it.

    Celestial schreef:
    (...)
    That is kinda awesome! ;D
    Ik wil graag filmen wanneer ik game, maar zo'n ding is echt heel duur voor de xbox.. D:
    Op de pc gaat dat wat makkelijker of course. :P
    yeye zo'n Capture Card kost zeker rond de 200 euro als je HD wilt hebben.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ecanus schreef:
    (...)

    Ohja! Lbp 2 ook, en dan nog LA Noire en Portal misschien.. Infamous, ga zo maar door x'D Oh, en van Alwin moet ik Heavy rain spelen.
    Jij had toch een Ps3? Dan kon je Infamous 1 gratis downloaden omdat Ps network er heel lang uitlag lol. Ik heb Infamous al uitgespeeld yay, binnenkort Infamous 2 halen.


    I live for the applause, you will die for it.

    Mijn vriend heeft het voor zijn pc :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ecanus schreef:
    (...)

    Ohja! Lbp 2 ook, en dan nog LA Noire en Portal misschien.. Infamous, ga zo maar door x'D Oh, en van Alwin moet ik Heavy rain spelen.


    En heavy rain! En Red dead redemption is ook wat voor jou, mss Skyrim 'hmm

    Je hebt geen vrije tijd meer na kerst :Y) Of geld xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Celestial schreef:
    (...)
    Ik heb ook een Wiiiii :'D
    Eh, ja kan?! x)


    Wii is leuk ;D -kom verdorie alleen niet verder met zelda..-
    en ja dat kan ;D alleen et leukste gedeelte leek mij tegen de muren op lopen ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Wees blij dat ik geen xbox had, anders kon ik je daar heel erg pwnen, noob! :P

    Laat me niet lachen, JIJ mij pwnen? Dacht het even niet. :'D

    Shockwave schreef:
    (...)yeye zo'n Capture Card kost zeker rond de 200 euro als je HD wilt hebben.

    Echt belachelijk duur.

    Fellatio schreef:
    (...)

    Wii is leuk ;D -kom verdorie alleen niet verder met zelda..-
    en ja dat kan ;D alleen et leukste gedeelte leek mij tegen de muren op lopen ;D

    Lol x'D
    Je kan wel heel wat meer leukere dingen dan tegen muren op lopen. ;D