• Jep, ik ga vandaag Assassin's Creed, Assassin's Creed 2 en Assassin's Creed: Brotherhood halen. Eindelijk. :'3
    Wie heeft ze ook? En voor wat?
    Ikzelf ga het halen voor m'n xbox360.
    Wie heeft er nog meer een xbox? ;D
    En in November ga ik of course Revelations halen.

Awesome. :9~

[ bericht aangepast op 9 aug 2011 - 15:11 ]

Romeo schreef:
    (...)

Pff I know girls that can kick my ass.

Celestial schreef:
    (...)
    Awesome! ;D

I'M MORE AWESOME! (huil)

quidquid excusatio prandium pro

Celestial schreef:
    (...)

This is... oddly true O_o

DeSlenderman schreef:
    (...)

I'M MORE AWESOME! (huil)

DeSlenderman schreef:
    (...)

Ik ook niet. Als ze dan iets zou zeggen van PS3 UIT OF IK GA WEG dan zou ik alvast een tas voor haar spullen pakken :D
    Koop een eigen ps3 :Y) Dan kunnen we gelijk ook zien wie er beter is ;D

Lol, ik zou de deur voor haar neus dichtgooien en verder gamen. :W

Nee-hee ik koop geen ps3.
    Ik heb wel geld, daar niet om. Maar het mag niet van m'n ouders. Ze vinden dat ik al teveel troep heb! D:

Celestial schreef:
    (...)

JA!

Celestial schreef:
    (...)
    Lol, ik zou de deur voor haar neus dichtgooien en verder gamen. :W

Nee-hee ik koop geen ps3.
    Ik heb wel geld, daar niet om. Maar het mag niet van m'n ouders. Ze vinden dat ik al teveel troep heb! D:

Heb t over een vriendin :P Tenzij je lesbisch bent, dan heb je hem goed begrepen xD

Gooi je ouders weg. Dan is er minder troep en zeuren ze niet. Probleem opgelost :Y)

DeSlenderman schreef:
    (...)

JA!

DeSlenderman schreef:
    (...)

Heb t over een vriendin :P Tenzij je lesbisch bent, dan heb je hem goed begrepen xD

Gooi je ouders weg. Dan is er minder troep en zeuren ze niet. Probleem opgelost :Y)

Ja maar dat had ik gedaan als ik een jongen was. I'm no lesbian.

Maar wie kookt er dan voor me? En wast m'n kleding, strijkt het, vouwt het op en legt het in de kast? En wie verdient er geld voor me? En wie ruimt mijn kamer op als het weer een gigantische zooi is?

Celestial schreef:
    (...)

DeSlenderman schreef:
    (...)

Celestial schreef:
    (...)
    Ja maar dat had ik gedaan als ik een jongen was. I'm no lesbian.

Maar wie kookt er dan voor me? En wast m'n kleding, strijkt het, vouwt het op en legt het in de kast? En wie verdient er geld voor me? En wie ruimt mijn kamer op als het weer een gigantische zooi is?

Niet iedere jongen gamet :P

jij zelf? xD OMFG! moederskindje :P
    Alleen geld verdienen is moeilijk, maarja, bank beroven heeft geen minimumleeftijd :Y)

Celestial schreef:
    (...)

DeSlenderman schreef:
    (...)

Niet iedere jongen gamet :P

jij zelf? xD OMFG! moederskindje :P
    Alleen geld verdienen is moeilijk, maarja, bank beroven heeft geen minimumleeftijd :Y)

Oke oke, als ik een jongen was en zou gamen. Nou goed? :'D

Weet je het nog niet? :O
    Ik ben ontzettend lui! :Y)
    Maar ik heb al een goed plan bedacht!
    Ik steel een plattegrond van de bank. Dan bestudeer ik alle mogelijk vluchtroutes voor het geval het mis loopt. Dan koop ik bij de bart smit een plastic geweer en koop ik een Jason masker. Die zet ik vervolgens op en ik pak mijn geweer en vuilniszak en ren naar de bank toe. Daar glip ik naar binnen en ongezien ga ik achter een bankbediende staan. Ik duw het geweer tegen zijn/haar rug aan en fluister in zijn/haar oor "Dit is een overval. Verroer je niet en waag het niet om op die grote rode knop onder het bureau te drukken want dan zal je laatste uur geslagen zijn." Vervolgens knikt die man/vrouw en dan schreeuw ik heel hard dat het een overval is en als iemand ook maar iets doet, ik de persoon die ik vast heb vermoord. Dan duw ik alle mensen die aanwezig zijn in de bank in een hoekje, bind ze vast met ducktape en ga dan snel naar de kluis. Dan kom ik erachter dat ik vergeten ben om de kluiscombinatie te vragen. DAMN. Dus dan moet het maar op de harde manier; opblazen die handel. Ik haal wat c4 uit mijn broekzak (altijd bijdehand voor het geval dat) en prop het tegen de kluis aan. Oortjes dicht en kaboem. Vervolgens pak ik al het geld en douw ik het in m'n vuilniszak. Dan ren ik de bank uit voor dat de politie er is en dan gooi ik mijn vermomming weg en het plastic geweer ook. En dan ga ik met een taxi zo snel mogelijk naar de andere kant van het land en dan ga ik daar een landhuis kopen met bediendes en stuff. En een hele grote gamehal maken.
    :Y)

Celestial schreef:
    (...)
    Oke oke, als ik een jongen was en zou gamen. Nou goed? :'D

Weet je het nog niet? :O
    Ik ben ontzettend lui! :Y)
    Maar ik heb al een goed plan bedacht!
    Ik steel een plattegrond van de bank. Dan bestudeer ik alle mogelijk vluchtroutes voor het geval het mis loopt. Dan koop ik bij de bart smit een plastic geweer en koop ik een Jason masker. Die zet ik vervolgens op en ik pak mijn geweer en vuilniszak en ren naar de bank toe. Daar glip ik naar binnen en ongezien ga ik achter een bankbediende staan. Ik duw het geweer tegen zijn/haar rug aan en fluister in zijn/haar oor "Dit is een overval. Verroer je niet en waag het niet om op die grote rode knop onder het bureau te drukken want dan zal je laatste uur geslagen zijn." Vervolgens knikt die man/vrouw en dan schreeuw ik heel hard dat het een overval is en als iemand ook maar iets doet, ik de persoon die ik vast heb vermoord. Dan duw ik alle mensen die aanwezig zijn in de bank in een hoekje, bind ze vast met ducktape en ga dan snel naar de kluis. Dan kom ik erachter dat ik vergeten ben om de kluiscombinatie te vragen. DAMN. Dus dan moet het maar op de harde manier; opblazen die handel. Ik haal wat c4 uit mijn broekzak (altijd bijdehand voor het geval dat) en prop het tegen de kluis aan. Oortjes dicht en kaboem. Vervolgens pak ik al het geld en douw ik het in m'n vuilniszak. Dan ren ik de bank uit voor dat de politie er is en dan gooi ik mijn vermomming weg en het plastic geweer ook. En dan ga ik met een taxi zo snel mogelijk naar de andere kant van het land en dan ga ik daar een landhuis kopen met bediendes en stuff. En een hele grote gamehal maken.
    :Y)

...

I'm in :Y) LETS ROB SOME BANKS!