• Hehe, ik heb een heel gezellige tijd gehad met een leuke jongen die geïnteresseerd in me was. ^^
    En ik in hem, natuurlijk.
    Maar ik zit hier nu helemaal te hyperen, en dat terwijl ik geen ochtendmens ben én omdat we een paar uurtjes geleden nog op een afgelegen bankje zaten.
    Nou ja, even een korte samenvatting:
    Ik ben hier op een toernooi, waarbij er 's avonds altijd feest in de tent is. En nou ja, ik was zaterdag op dat feest, met niet al te weinig drank in m'n lijf.
    En toen zag ik hem achter de bar staan, en gaf ik in een opwelling mijn knuffeltje die ik een paar minuten daarvoor had gewonnen.
    Eerlijk gezegd dacht ik dat hij verder niet geïnteresseerd in me was, omdat ik een beetje aangeschoten was.
    Gisteravond zat ik gewoon naar een film te kijken, lekker lui op de bank, waarbij ik oppaste op het huis en kinderen van mijn oom en tante.
    Maar ik was een thriller aan het kijken, dus ik schrok me dood toen de deurbel ging. En daar stond hij. ^^
    Toen mijn tante en oom thuiskwamen ging hij net weg, maar ik werd al snel het huis uitgestuurd om hem achterna te gaan. Nou ja, toen zijn we dus naar het feest gegaan... En de rest kun je zelf wel invullen. :')

    En nu ben ik heel hyper en vrolijk, omdat mijn slappe versierpogingen zijn gelukt!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    hihi, dat is echt leuk voor je! (flower)

    [ bericht aangepast op 8 aug 2011 - 7:04 ]


    <3