• Ik heb net de herhaling terug gekeken en ik besef dat wij elkaar ook niet kennen. Er is altijd wel een ruzie of iemand die iemand anders afkraakt. Er zijn hier genoeg mensen met problemen, die een vrolijk masker opzetten, terwijl ze vanbinnen kapot gaan van verdriet.
    Ik weet dat quizlet niet bedoeld is als psygologische site, maar weet je wat ik vind? We zitten hier met ontzettend veel mensen op de site. Wij moeten elkaar beter leren kennen en ik denk dat wij ook over de streep moeten.
    We moeten elkaar leren kennen, de positieve dingen en de negatieve dingen. Accepteren kan niet als er onbegrip is voor elkaar en dat begrip moet er eens komen.

Stap over de streep als je iemand uit je familie of een vriend bent verloren.
    Stap over de streep als je slapeloze nachten hebt gehad, omdat je je zorgen maakte om iemand anders.
    Ik stap over de streep.

[ bericht aangepast op 8 aug 2011 - 11:25 ]

Ik ben gemeen xoxo

Tortuga schreef:
    (...)
    Ehm dat bedoelt ze niet :') ..

*zucht*
    sommige mensen snappen sarcasme niet helemaal. Maakt niet uit. Laten we er maar over ophouden.

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

grapefruit schreef:
    *zucht*
    sommige mensen snappen sarcasme niet helemaal. Maakt niet uit. Laten we er maar over ophouden.

Dát was geen sarcasme, maar gewoon pure domheid.

Rated by prejudice.

grapefruit schreef:
    (...)

*zucht*

Je faalt een beetje.

ars moriendi

Tortuga schreef:
    Je faalt een beetje.

Net zoals haar vaders condoom deed. :-)

[ bericht aangepast op 7 aug 2011 - 23:26 ]

Rated by prejudice.

Tortuga schreef:
    (...)
    Je faalt een beetje.

Doe gewoon niet zo moeilijk en hou erover op. Heb ik al eerder heel vriendelijk gevraagd namelijk en dit is de laatste keer dat ik het zeg. Ik denk dat we gewoon OT moeten blijven.
    OT: je kunt er nog dingen bijzetten, andere dingen die mensen hebben meegemaakt. Misschien vang je zo een breder publiek op je topic?

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Convicted schreef:
    (...)

Weet je hoe vaak mensen tegen mij hebben gezegd dat ik faal? Honderden keren. Heeft geleid tot depressiviteit, dus alsjeblieft, wil je ophouden? Ik dacht gewoon een beetje een luchtig antwoord te geven, maar blijkbaar zijn er nog steeds zeer onvolwassen mensen die infantiele grapjes grappig vinden. Dat jij nou de sociale vaardigheden van een satéprikker hebt, daar kan ik niets aan doen, maar hou het voor je.

grapefruit schreef:
    (...)

Weet je hoe vaak mensen tegen mij hebben gezegd dat ik faal? Honderden keren. Heeft geleid tot depressiviteit, dus alsjeblieft, wil je ophouden? Ik dacht gewoon een beetje een luchtig antwoord te geven, maar blijkbaar zijn er nog steeds zeer onvolwassen mensen die infantiele grapjes grappig vinden. Dat jij nou de sociale vaardigheden van een satéprikker hebt, daar kan ik niets aan doen, maar hou het voor je.

Gast, de enige die zich hier een beetje luchtig moet gedragen ben jij. Jeez.. :')

En over dat "Ontopic blijven" moet je gewoon je mond houden, want iedereen hier blijft ontopic en daarbij ben je nieteens een mod. --'

[ bericht aangepast op 7 aug 2011 - 23:29 ]

ars moriendi

Ik twijfel. Aan de ene kant denk ik; "Ja, doen, je hebt gelijk" aan de andere kant denk ik "maar hier kan ik zijn wie ik wil zijn, dus ik wil mijn masker niet wegdoen, die voelt veel te veilig". Dus. Mmm. Lastig.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Grappig, een topic dat mensen beter moet laten voelen, gaan ze elkaar uit schelden :'D

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Convicted schreef:
    (...)

+1
    Dat van dat vruchtvlees was een beetje een domme opmerking :')

Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

Escritura schreef:
    Grappig, een topic dat mensen beter moet laten voelen, gaan ze elkaar uit schelden :'D

Don't you just love the irony?

ars moriendi

Tortuga schreef:
    (...)

Don't you just love the irony?

Irony, Jack Sparrow, my day now rules.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Escritura schreef:
    (...)

Irony, Jack Sparrow, my day now rules.

Fuck yea. (cool)

ars moriendi

grapefruit schreef:

Dat jij daaraan toegeeft en je er iets van aantrekt, is jouw probleem. Maak van jouw probleem niet 't mijne, ok? Ik heb niet om uitleg over je leven gevraagd, want het boeit me gewoonweg niet. Ik heb nu alle reden om jouw daarop te oordelen. Aangezien jij verreweg níets van mij weet, heb jij überhaupt geen reden om over mijn leven te oordelen. Dus hou jij het maar voor je, lijkt me 'n veel beter plan. ;-)

Rated by prejudice.

Idd een erg goed programma.
    Alléén jammer dat het in NL zover moet komen om hier werkelijk een programma van te maken, om mensen ervan bewust te maken waar ze mee bezig zijn.. Maarja, het werkt tenminse wel.

I love you Tim