• Ik heb net de herhaling terug gekeken en ik besef dat wij elkaar ook niet kennen. Er is altijd wel een ruzie of iemand die iemand anders afkraakt. Er zijn hier genoeg mensen met problemen, die een vrolijk masker opzetten, terwijl ze vanbinnen kapot gaan van verdriet.
    Ik weet dat quizlet niet bedoeld is als psygologische site, maar weet je wat ik vind? We zitten hier met ontzettend veel mensen op de site. Wij moeten elkaar beter leren kennen en ik denk dat wij ook over de streep moeten.
    We moeten elkaar leren kennen, de positieve dingen en de negatieve dingen. Accepteren kan niet als er onbegrip is voor elkaar en dat begrip moet er eens komen.

    Stap over de streep als je iemand uit je familie of een vriend bent verloren.
    Stap over de streep als je slapeloze nachten hebt gehad, omdat je je zorgen maakte om iemand anders.
    Ik stap over de streep.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2011 - 11:25 ]


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik stap over de streep. Ik heb te veel mensen verloren, helaas.


    your eyes are like stars in the night.

    Ik vertel dingen die me erg diep aan het hart liggen liever aan mijn moeder of mijn beste vriendin. Niet aan een stel onbekenden op een forum.


    ars moriendi

    Tortuga schreef:
    Ik vertel dingen die me erg diep aan het hart liggen liever aan mijn moeder of mijn beste vriendin. Niet aan een stel onbekenden op een forum.

    Daar heb ik dan respect voor. (niet sarcastisch bedoeld)

    [ bericht aangepast op 7 aug 2011 - 22:59 ]


    Ik ben gemeen xoxo

    Aarshaar schreef:
    (...)
    Daar heb ik dan respect voor. (niet sarcastisch bedoeld)

    Wat bedoel je? Dat ik het aan mijn naasten vertel of?


    ars moriendi

    Tortuga schreef:
    (...)
    Wat bedoel je? Dat ik het aan mijn naasten vertel of?

    Dat je doet wat jij fijn vind. Ik heb respect voor hoe jij omgaat met je problemen en met dingen waar je mee zit.


    Ik ben gemeen xoxo

    Escritura schreef:
    Dus, dan helpt het eigenlijk niets. Mensen die je kent kunnen je helpen emt hetgene wat je opkropt, maar dit is gewoon, kijk wat voor ergs ik heb meegemaakt en geef me aandacht.

    Dat is niet waar. Ik heb er veel meer aan om met mensen hier te praten dan met mensen die ik ken. Als ik het hier neer zet ben ik het even kwijt en is iedereen het na 2 dagen weer vergeten. Als ik het vertel aan mensen die ik ken, dan hou ik daar last van. Ze willen er over blijven praten(wat ik niet wil/kan) of ze sturen me weer naar een haptonoom. Dan blijven ze er over zeuren en hier niet.
    Voor sommigen is het goed om het zo te doen, dat helpt ze. En dat heeft NIETS met aandacht tekort te maken.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Aarshaar schreef:
    (...)
    Dat je doet wat jij fijn vind. Ik heb respect voor hoe jij omgaat met je problemen en met dingen waar je mee zit.

    Ohh oké. Ja iedereen moet doen waar hij of zij zich goed bij voelt, toch? =)


    ars moriendi

    Guys, be on-topic AUB.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    grapefruit schreef:
    Guys, be on-topic AUB.

    Lol, dat zijn we.


    ars moriendi

    Imoani schreef:
    -stapt over de streep-


    None but ourselves can free our minds.

    grapefruit schreef:
    Guys, be on-topic AUB.

    Je naam is niet rood, hoor. ;-) Door dit soort 'onzin'-berichten ga je zelf trouwens off-topic.
    On-topic: Ik vind 't een beetje overdreven voor op 'n forum. Als iemand echt hoognodig iets kwijt moet, zul je vanzelf wel een topic van ze zien.


    Rated by prejudice.

    Convicted schreef:
    (...)
    Je naam is niet rood, hoor. ;-) Door dit soort 'onzin'-berichten ga je zelf trouwens off-topic.
    On-topic: Ik vind 't een beetje overdreven voor op 'n forum. Als iemand echt hoognodig iets kwijt moet, zul je vanzelf wel een topic van ze zien.


    Grapefruits hebben meestal licht tot zalmroze vruchtvlees, niet rood. Dat zijn bloedsinaasappels, lieverd ^_^
    Jup, nerd in here :)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    grapefruit schreef:
    (...)

    Grapefruits hebben meestal licht tot zalmroze vruchtvlees, niet rood. Dat zijn bloedsinaasappels, lieverd ^_^
    Jup, nerd in here :)


    Ze bedoeld: je bent geen mod


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    stapt erover

    Mijn overgrootoma's -kende ik-
    mijn oma


    (Be)lieve in (you)rself

    grapefruit schreef:
    (...)

    Grapefruits hebben meestal licht tot zalmroze vruchtvlees, niet rood. Dat zijn bloedsinaasappels, lieverd ^_^
    Jup, nerd in here :)

    Ehm dat bedoelt ze niet :') ..


    ars moriendi