• Ik heb net de herhaling terug gekeken en ik besef dat wij elkaar ook niet kennen. Er is altijd wel een ruzie of iemand die iemand anders afkraakt. Er zijn hier genoeg mensen met problemen, die een vrolijk masker opzetten, terwijl ze vanbinnen kapot gaan van verdriet.
    Ik weet dat quizlet niet bedoeld is als psygologische site, maar weet je wat ik vind? We zitten hier met ontzettend veel mensen op de site. Wij moeten elkaar beter leren kennen en ik denk dat wij ook over de streep moeten.
    We moeten elkaar leren kennen, de positieve dingen en de negatieve dingen. Accepteren kan niet als er onbegrip is voor elkaar en dat begrip moet er eens komen.

    Stap over de streep als je iemand uit je familie of een vriend bent verloren.
    Stap over de streep als je slapeloze nachten hebt gehad, omdat je je zorgen maakte om iemand anders.
    Ik stap over de streep.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2011 - 11:25 ]


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik denk dat iedereen wel familie verloren heeft. Denk aan opa's, oma's.
    Maar ik stap over de streep, daarbij denk ik aan mijn neefje die 5 jaar gestorven is.


    <3

    over de streep.

    6 keer :S


    Being yourself is just like breathing, so take the easiest way and don't pretend like your some one else

    Imoani schreef:
    -stapt over de streep-


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Ik stap over de streep.

    Trouwens, dat programma is echt geweldig. De reacties die je naderhand van de leerlingen krijgt, prachtig. Sowieso, ik moet altijd huilen als ik dat kijk.:'D


    everything, in time

    Nieuwe vraag, waarbij ik weer over de streep ga. Helaas...


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik loop met je mee. -slaat arm om je heen-
    Datdoenzeookaltijd.x]


    everything, in time

    Ik stap er niet overheen. Ik val altijd in slaap na een tijdje en heb nog nooit iemand verloren. Eens kijken of ik bij de volgende vraag wel eroverheen stap.


    wth.

    Ik houd zo-veel van dat programma! Het is zo'n mooi en prachtig programma. Ik word er altijd zo emotioneel van. _O_ Het is een hele goede manier, vind ik, om je mede-leerlingen te leren kennen op en andere manier (: En alle vooroordelen te laten vallen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik stap over de streep...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.