• Ik heb net de herhaling terug gekeken en ik besef dat wij elkaar ook niet kennen. Er is altijd wel een ruzie of iemand die iemand anders afkraakt. Er zijn hier genoeg mensen met problemen, die een vrolijk masker opzetten, terwijl ze vanbinnen kapot gaan van verdriet.
    Ik weet dat quizlet niet bedoeld is als psygologische site, maar weet je wat ik vind? We zitten hier met ontzettend veel mensen op de site. Wij moeten elkaar beter leren kennen en ik denk dat wij ook over de streep moeten.
    We moeten elkaar leren kennen, de positieve dingen en de negatieve dingen. Accepteren kan niet als er onbegrip is voor elkaar en dat begrip moet er eens komen.

    Stap over de streep als je iemand uit je familie of een vriend bent verloren.
    Stap over de streep als je slapeloze nachten hebt gehad, omdat je je zorgen maakte om iemand anders.
    Ik stap over de streep.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2011 - 11:25 ]


    Ik ben gemeen xoxo

    Over de streep op Quizlet? dude, dit is een internetsite:W


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    *Stapt er ook over*
    Tja, ik heb mijn oude papa niet meer. Ik herken mijn vader niet meer. Dus in die zin, ben ik mijn vader verloren. Althans, zo voelt 't wel. Alsof mijn oude papa dood is en er een nieuwe voor in de plaats gekomen is.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    *stapt ook over*

    4 mensjes . 1 was een vriendin van mijn opa en andere 3 familie.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik vind dat programma zo bijzonder, en eigenlijk vind ik dit een heel goed idee. Ik stap ook over de streep.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    -stapt over de streep-


    "Haters will say what they want, but their hate will never stop you from chasing your dream" — Justin Bieber

    *stapt over*
    Ik heb mijn opa verloren. Ik heb hem ontmoet toen ik 7 was en twee jaar later overleed hij aan kanker.
    En ik heb een vriendin verloren aan Mexicaanse griep en bloedarmoede.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Dude, het gaat mensen hier niets aan hoe ik ben in mijn privéleven. Het is leuk om allemaal in een roes te komen van 'we hebben elkaar alles vertelt enzeu' maar overmorgen is toch alles weer zoals het altijd was. No offence.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42



    Mijn beide opa's, een oud klasgenootje (ze is maar twaalf geworden), mijn oudtante, een vriend.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Stapt 4 x over de streep.

    Illuminati schreef:
    Dude, het gaat mensen hier niets aan hoe ik ben in mijn privéleven. Het is leuk om allemaal in een roes te komen van 'we hebben elkaar alles vertelt enzeu' maar overmorgen is toch alles weer zoals het altijd was. No offence.

    Dat ben ik met je eens. Het blijft toch gewoon een forum.


    ars moriendi

    Weet je, er zijn mensen die dit wel fijn vinden. Ik snap best dat er een aantal mensen zijn die dit ontzettende onzin vinden, maar hou je dan buiten dit topic. Dit is niet omdat ik jullie mening niet respecteer, het is omdat er mensen zijn die dingen vertellen die ze nooit eerder hebben vertelt hier. Het is moeilijk om die dingen te vertellen.


    Ik ben gemeen xoxo

    Dan nog snap ik persoonlijk neit hoe het helpt al je intieme dingen die je "Nog nooit aan iemand verteld hebt" te zeggen tegen mensen die je helemaal neit kent.

    Geweldig programma, maar op een quizlet forum? Nee.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sorry dat ik het zeg maar ik vind dat zo'n dom programma. Alsof dat helpt, ja voor een paar weekjes maar dan is het weer als voorheen. Daarbij wat gaat het andere aan(ik heb het niet zo zeer hier over omdat je hier niet aan mee hoef te doen maar bij dat programma wel). Zo iets werkt niet als het verplicht is.
    Nu maar hopen dat mijn school nooit zo iets gaat doen.

    Misschien werkt het hier, omdat dit vrijwillig is. Al ben ik bang van niet. En, ik weet niet, hier zou ik het wel willen doen omdat dit sowieso anoniem is en vrijwillig. Weet je wat, ik doe gewoon mee, om te kijken of het werkt.

    -Stopt over-
    Mijn moeder en mijn opa


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Escritura schreef:
    Dan nog snap ik persoonlijk neit hoe het helpt al je intieme dingen die je "Nog nooit aan iemand verteld hebt" te zeggen tegen mensen die je helemaal neit kent.

    Geweldig programma, maar op een quizlet forum? Nee.

    Ik en veel andere mensen vertellen eerder dingen aan onbekenden dan aan bekenden. Onbekende mensen zullen je er nooit mee lastig vallen, bekenden kunnen het later weer omhoog halen.


    Ik ben gemeen xoxo

    Dus, dan helpt het eigenlijk niets. Mensen die je kent kunnen je helpen emt hetgene wat je opkropt, maar dit is gewoon, kijk wat voor ergs ik heb meegemaakt en geef me aandacht.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.