• Ja,die jamie. Ze opende dit topic http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=109263 En eerlijk gezegd geloof ik het ook niet maar het kan toch?

    Ik snap er sowieso niets van :')


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Het kan. Opzich. Maar er waren zoveel losse eindjes dat het gewoon ongeloofwaardig werd. Vooral toen ze alles begon te veranderen en nu is ze niet meer actief. (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Daar had ik het laatst met Marleen over.

    Op Q word zoveel gelogen om aandacht te krijgen dat bijna alles ongeloofwaardig word.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nimbuzz schreef:
    Daar had ik het laatst met Marleen over.

    Op Q word zoveel gelogen om aandacht te krijgen dat bijna alles ongeloofwaardig word.


    Waarover dan?

    Het is duidelijk dat ze fakete omdat ze alles verandrede, en nu inactief is: Omdat mensen haar doorhadden.

    People like her crack me up


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hale schreef:
    (...)

    Waarover dan?


    Nou er was twee weken terug een meisje die had een verhaal lopen vertellen dat haar moeder een hoer was enzo. Dat kan wel, maar dat is een klein kans.

    Maar het ligt denk ik ook aan je forum berichten en je status.
    Als een newbie zo'n topic aan maakt word dat natuurlijk niet zo snel gelooft dan als iemand die er al heel lang op zit


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik vond het te ongeloofwaardige overkommen.
    Ik bedoel na een maand zwanger zijn kan je niet weten of je een meisje heb of jongen O.o


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Nimbuzz schreef:
    Daar had ik het laatst met Marleen over.

    Op Q word zoveel gelogen om aandacht te krijgen dat bijna alles ongeloofwaardig word.


    comfort in c h a o s

    Nimbuzz schreef:
    (...)

    Nou er was twee weken terug een meisje die had een verhaal lopen vertellen dat haar moeder een hoer was enzo. Dat kan wel, maar dat is een klein kans.

    Maar het ligt denk ik ook aan je forum berichten en je status.
    Als een newbie zo'n topic aan maakt word dat natuurlijk niet zo snel gelooft dan als iemand die er al heel lang op zit


    Ja en daar ga je tuurlijk mee te koop lopen...

    Nou, over de leeftijd snap ik et al niet eens meer

    ze heette Jamie1997
    in dat topic zegt ze dat ze 16 is
    in dr profiel staat dat ze 15 is
    & nu staat er dat ze niet meer actief is.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2011 - 19:03 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik smul van dat soort topics _O_:9~


    ars moriendi

    1) Haar fotoboek staat vol foto's van modellen en actrices en dan zegt ze dat zij het is.

    2) Als je één maand zwanger bent, kan je onmogelijk weten welk geslacht het is. Je kan het wel vermoeden, maar dat is geen zekerheid.

    3) Als je verkracht bent, ga je daar niet hyper-gelukkig over doen.

    4) Ik weet niet hoe het bij andere mensen is, maar als ik verkracht zou worden en daarna zwanger blijk te zijn, zou ik daar niet echt blij mee zijn.


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    als je hier wat langer zit word je wat serieuzer genomen wel raar dat ze dat deed o.O


    Shoganai i ne~

    Tortuga schreef:
    Ik smul van dat soort topics _O_:9~


    dit. XD


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Wat Bohemian zegt, Ik vind het nogal een raar verhaal.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2011 - 19:05 ]


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.