• Wat zoek ik:
    Ik zoek 10 deelnemers die actief zullen meestrijden in deze competitie. Het is de bedoeling dat je solo werkt en dus niet in duo of groep. Denk goed na voor je je inschrijft, want ik zoek enkel leden die zicht 100% voor deze wedstrijd inzetten.

    Wat wordt er verwacht:
    Het is de bedoeling dat jullie een cover brengen die voldoet aan de opdrachtbeschrijving. Je inzending moet een verkorte versie zijn van het origineel. De tijdsduur bevindt zicht tussen 0:45 en 1:30.
    Tijdens de eerste opdracht is het mogelijk om je nog uit te schrijven, maar dan zorg jij persoonlijk voor een vervanger. Vanaf de volgende opdrachten is dit niet meer mogelijk. Wanneer er één iemand niet meer indient doorheen deze wedstrijd wordt de wedstrijd gewoon doorgezet, maar dan kan de winnaar fluiten naar zijn beloning (oké zo crue ben ik nu ook weer niet, maar als er teveel mensen niet indienen, zal ik wel aan jullie prijzen zitten). Jullie zijn maar met tien dus werk alsjeblieft goed mee. Voor elke opdracht krijgen jullie twee weken de tijd om iets in te zenden. Indien je niet op tijd klaarkomt met je inzending is het mogelijk om uitstel te krijgen, dit met een geldig excuus. Je kan maximum een week uitstel krijgen. Dit kan variëren indien je op reis gaat.
    Om verwarring met de usernames te vermijden, wordt gevraagd om je voornaam op te geven. Indien je je username toch verandert, verwacht ik dat je dit desondanks in deze topic meld zodat ik je link kan aanpassen.

    Wat valt er te winnen:
    Voor de winnaar zet ik iets naar keuze in de spotlight OF maak ik een trailer van een verhaal naar keuze OF maak ik een cover voor een story naar keuze.
    Voor de persoon die het net niet haalde van de winnaar zal ik een cover OF een trailer maken voor een story naar keuze.
    Voor de derde gestrande persoon zal ik een cover voor een verhaal naar keuze maken.
    Alle andere users krijgen de eer om aan deze wedstrijd te mogen deelnemen.

    Wat is er anders aan deze wedstrijd:
    Per ronde valt er maar één deelnemer af.
    De Quizlet-users mogen ook stemmen. 10% van de stemmen wordt door hen bepaald aan de hand van een poll.

    Hoe en wanneer indienen:
    Je upload je filmpje (je kies zelf of het gefilmd is of een foto) op YouTube en stuurt je video naar alle 3 de juryleden. Ik zal deze dan in de bijhorende story zetten zodat iedereen er naar kan kijken.
    De deadline voor de vierde opdracht is 1 oktober 2011
    Ik waarschuw 1 week - 1 dag voor de deadline.

    Daarnaast vragen wij jullie:
    Wij zouden het appreciëren als je een andermands werk niet afbreekt. Commentaar en tips zijn altijd welkom, maar wees niet gemeen of onrechtvaardig.

    De jury bestaat uit:
    Het strenge, maar rechtvaardige hoofdjurylid Nana
    De lieve, maar redelijke Isabel
    Ons persoonlijke vakmens Janna

    Deelnemers:
    1. Ariadne
    I 8.2 - II 8.1 - III 8.8
    2. Daryl
    I 8.4 - II 8.5 - III 8.9 - IV
    3. Jesz
    I 7.5 - II 7.2 - III 8.4
    4. Maartje
    I 7.4 - II 7.1 - III 8.2
    5. Valerie
    I 7.5 - II 6.9 - III 8.0 - IV
    ---
    6. Jana
    I 7.2 - II 7.0 - III 7.9
    7. Veranika
    I 7.7 - II 6.9
    8. Kristy
    I 6.4



    Opdracht 4: Non-English.
    In deze opdracht cover je een liedje in het Nederlands, Frans, Duits, Russisch, … Met andere woorden in gelijk welke taal behalve het Engels.
    Je inzending moet een verkorte versie zijn van het origineel. De tijdsduur bevindt zich tussen 0:45 en 1:30.

    Deadline: 1 oktober 2011


    Bijhorende story.

    Ik wens iedereen veel succes en wie weet bezit jij de Q – factor wel!

    [ bericht aangepast op 1 okt 2011 - 13:21 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    3. Ariadne


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik vertek deze namiddag terug naar Gent en zal vrijdagavond terug online kunnen komen. Tot dan heb ik dus geen internet. Vragen kan je altijd stellen aan de andere juryleden.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Zou ik misschien uitstel mogen hebben tot maandag?? Ik heb op dit moment vreselijke last van mijn keel en ik ben verkouden, dus er komt niet echt iets zinnigs uit! Ik hoop dat het maandag over is, dus dat wordt veel keelpastilles slikken. Ik hoop dat ik uitstel krijg, misschien kan ik het alsnog vandaag inleveren, maar of het dan zo fantastisch klinkt is nog maar de vraag:)


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Birdyx schreef:
    Zou ik misschien uitstel mogen hebben tot maandag?? Ik heb op dit moment vreselijke last van mijn keel en ik ben verkouden, dus er komt niet echt iets zinnigs uit! Ik hoop dat het maandag over is, dus dat wordt veel keelpastilles slikken. Ik hoop dat ik uitstel krijg, misschien kan ik het alsnog vandaag inleveren, maar of het dan zo fantastisch klinkt is nog maar de vraag:)
    Ik zal je uitstel geven tot maandag. Als je het eerder kan indienen, zoveel te beter. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Ik zal je uitstel geven tot maandag. Als je het eerder kan indienen, zoveel te beter. :)

    Dankjewel, ik zal mijn best doen!!


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Birdyx schreef:
    (...)
    Dankjewel, ik zal mijn best doen!!
    Oki. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    3. Daryl.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    De poll zal ten vroegste dinsdag online komen omdat ik morgen een herexamen heb en dan ga ik dit weekend op reis en de maandag naar een concert en normaal gezien zou ik dinsdag terug op de pc kunnen, maar dat is geen zekerheid. Ik wil de nieuwe opdracht wel al online zetten zodat jullie al kunnen nadenken over eventuele liedjes, maar ik wil jullie de keuze geven. Hou wel rekening met het feit dat jij de verliezer van de derde ronde kan zijn, dus wees dan niet ontgoocheld als je er uitligt als je de vierde opdracht hebt ingediend. De keuze ligt bij jullie. Nieuwe opdracht of nog zeker een week wachten?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Euhn, ik zou de nieuwe opdracht eigenlijk al wel willen weten, maar, mij maakt het niet zo héél veel uit. De andere mogen kiezen :')


    comfort in c h a o s

    Austen schreef:
    Euhn, ik zou de nieuwe opdracht eigenlijk al wel willen weten, maar, mij maakt het niet zo héél veel uit. De andere mogen kiezen :')
    Haha mij is het eenderd. Het maakt voor mij eigenlijk ook niet uit. Tis een gunst dat ik jullie wil doen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Commentaar staat online. Normaal gezien komen de punten en de nieuwe opdracht vandaag nog online te staan.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    De punten staan eveneens online. De hoge punten zijn te wijten aan het feit dat er geen stemronde was en alles herleid is naar 10.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    En bij deze staat ook de nieuwe opdracht online. Succes!

    [ bericht aangepast op 14 sep 2011 - 23:17 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Veel succes iedereen.(:


    comfort in c h a o s

    hey, kan ik ook een liedje uit een musical doen?
    Xx


    The greatest thing you'll ever learn is just to love. And be loved in return