• Wat zoek ik:
    Ik zoek 10 deelnemers die actief zullen meestrijden in deze competitie. Het is de bedoeling dat je solo werkt en dus niet in duo of groep. Denk goed na voor je je inschrijft, want ik zoek enkel leden die zicht 100% voor deze wedstrijd inzetten.

    Wat wordt er verwacht:
    Het is de bedoeling dat jullie een cover brengen die voldoet aan de opdrachtbeschrijving. Je inzending moet een verkorte versie zijn van het origineel. De tijdsduur bevindt zicht tussen 0:45 en 1:30.
    Tijdens de eerste opdracht is het mogelijk om je nog uit te schrijven, maar dan zorg jij persoonlijk voor een vervanger. Vanaf de volgende opdrachten is dit niet meer mogelijk. Wanneer er één iemand niet meer indient doorheen deze wedstrijd wordt de wedstrijd gewoon doorgezet, maar dan kan de winnaar fluiten naar zijn beloning (oké zo crue ben ik nu ook weer niet, maar als er teveel mensen niet indienen, zal ik wel aan jullie prijzen zitten). Jullie zijn maar met tien dus werk alsjeblieft goed mee. Voor elke opdracht krijgen jullie twee weken de tijd om iets in te zenden. Indien je niet op tijd klaarkomt met je inzending is het mogelijk om uitstel te krijgen, dit met een geldig excuus. Je kan maximum een week uitstel krijgen. Dit kan variëren indien je op reis gaat.
    Om verwarring met de usernames te vermijden, wordt gevraagd om je voornaam op te geven. Indien je je username toch verandert, verwacht ik dat je dit desondanks in deze topic meld zodat ik je link kan aanpassen.

    Wat valt er te winnen:
    Voor de winnaar zet ik iets naar keuze in de spotlight OF maak ik een trailer van een verhaal naar keuze OF maak ik een cover voor een story naar keuze.
    Voor de persoon die het net niet haalde van de winnaar zal ik een cover OF een trailer maken voor een story naar keuze.
    Voor de derde gestrande persoon zal ik een cover voor een verhaal naar keuze maken.
    Alle andere users krijgen de eer om aan deze wedstrijd te mogen deelnemen.

    Wat is er anders aan deze wedstrijd:
    Per ronde valt er maar één deelnemer af.
    De Quizlet-users mogen ook stemmen. 10% van de stemmen wordt door hen bepaald aan de hand van een poll.

    Hoe en wanneer indienen:
    Je upload je filmpje (je kies zelf of het gefilmd is of een foto) op YouTube en stuurt je video naar alle 3 de juryleden. Ik zal deze dan in de bijhorende story zetten zodat iedereen er naar kan kijken.
    De deadline voor de vierde opdracht is 1 oktober 2011
    Ik waarschuw 1 week - 1 dag voor de deadline.

    Daarnaast vragen wij jullie:
    Wij zouden het appreciëren als je een andermands werk niet afbreekt. Commentaar en tips zijn altijd welkom, maar wees niet gemeen of onrechtvaardig.

    De jury bestaat uit:
    Het strenge, maar rechtvaardige hoofdjurylid Nana
    De lieve, maar redelijke Isabel
    Ons persoonlijke vakmens Janna

    Deelnemers:
    1. Ariadne
    I 8.2 - II 8.1 - III 8.8
    2. Daryl
    I 8.4 - II 8.5 - III 8.9 - IV
    3. Jesz
    I 7.5 - II 7.2 - III 8.4
    4. Maartje
    I 7.4 - II 7.1 - III 8.2
    5. Valerie
    I 7.5 - II 6.9 - III 8.0 - IV
    ---
    6. Jana
    I 7.2 - II 7.0 - III 7.9
    7. Veranika
    I 7.7 - II 6.9
    8. Kristy
    I 6.4



    Opdracht 4: Non-English.
    In deze opdracht cover je een liedje in het Nederlands, Frans, Duits, Russisch, … Met andere woorden in gelijk welke taal behalve het Engels.
    Je inzending moet een verkorte versie zijn van het origineel. De tijdsduur bevindt zich tussen 0:45 en 1:30.

    Deadline: 1 oktober 2011


    Bijhorende story.

    Ik wens iedereen veel succes en wie weet bezit jij de Q – factor wel!

    [ bericht aangepast op 1 okt 2011 - 13:21 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Birdyx schreef:
    Moet t btw van disney zijn of maakt dat niet uit, want ik zie ook huis anubis staan ?? Want dan is mn filmkeuze nog niet zeker, maar je mag toch altijd veranderen toch ??

    Het moet van een kinderfilm zijn. Anastasia bv mag ook ook en dan is geen disney/pixar film :-) Het huis anubis bv mag dus ook (:

    Cassiopeiae schreef:
    (...)
    Het moet van een kinderfilm zijn. Anastasia bv mag ook ook en dan is geen disney/pixar film :-) Het huis anubis bv mag dus ook (:

    Okee merci <3


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Birdyx schreef:
    Moet t btw van disney zijn of maakt dat niet uit, want ik zie ook huis anubis staan ?? Want dan is mn filmkeuze nog niet zeker, maar je mag toch altijd veranderen toch ??
    Nee, mag niet!
    Grapje wat Ariadne zegt. Het moet van kinderfilms zijn. De makers doen er niet toe.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Juryleden Janna en Nana zijn deze week naar Pukkelpop. Indien er vragen zijn kan je die altijd aan jurylid Isabel stellen. Zij zal je zeker helpen. Ze heeft het voor het moment ook zeer druk, dus het kan zijn dat je niet meteen een antwoord krijgt. Veel succes met de nieuwe opdracht iedereen. :)

    [ bericht aangepast op 16 aug 2011 - 21:30 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    ugh laptop gekrasht! op IPod dan maar....
    Xx


    The greatest thing you'll ever learn is just to love. And be loved in return

    Jurylid Nana is tot en met donderdag niet beschikbaar.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Brianstorm = Kingcrawler? (cat)

    & Fledgling = Marked


    Life is a book and there are a thousand pages I have not yet read.

    En bij deze ben ik een paar dagen terug internet. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    3. Valerie.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    -Abo-


    comfort in c h a o s

    Reminder:

    Liefste Ariadne, Daryl, Jana, Jesz en Maartje
    Normaal gezien is het nog 3 dagen tegen de deadline, maar omdat ik ben vergeten te verwittigen door Pukkelpop en mijn herexamens, verzet ik de deadline naar 3 september 2011. Dit betekent dat jullie nog 5 extra dagen hebben. 3 september is ook in het weekend zodat je zeker niet gehinderd wordt door school. Jullie hebben nu nog ruim de tijd om in te dienen, maar met dit bericht willen we jullie er even aan herinneren dat we nog steeds op jullie inzendigen wachten.

    Opdracht 3: Walt Disney - Pixar.
    Cover een liedje uit een kinderfilm. Je mag zelf kiezen welk, maar zorg ervoor dat we niet twee keer hetzelfde liedje horen. Spreek dus onderling af welk liedje wie brengt. Het zou eveneens leuk zijn, moest één film maar één keer voorkomen. Wie het eerst een liedje opgeeft, heeft dus voorrang op die song.
    Er staat geen limiet op de duur van je inzending.

    Jullie mogen nog steeds van film verranderen, maar zorg dat we geen dubbeltjes tegen komen.

    Verder nog veel succes met het opnemen van jullie song en het deelnemen aan deze wedstijd.

    De jury.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    ik kan de komende 3 dagen niet op internet.
    Xx


    The greatest thing you'll ever learn is just to love. And be loved in return

    ILikeUNow schreef:
    ik kan de komende 3 dagen niet op internet.
    Xx
    Geen probleem.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    3. Jana


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?