• Wat zoek ik:
    Ik zoek 10 deelnemers die actief zullen meestrijden in deze competitie. Het is de bedoeling dat je solo werkt en dus niet in duo of groep. Denk goed na voor je je inschrijft, want ik zoek enkel leden die zicht 100% voor deze wedstrijd inzetten.

    Wat wordt er verwacht:
    Het is de bedoeling dat jullie een cover brengen die voldoet aan de opdrachtbeschrijving. Je inzending moet een verkorte versie zijn van het origineel. De tijdsduur bevindt zicht tussen 0:45 en 1:30.
    Tijdens de eerste opdracht is het mogelijk om je nog uit te schrijven, maar dan zorg jij persoonlijk voor een vervanger. Vanaf de volgende opdrachten is dit niet meer mogelijk. Wanneer er één iemand niet meer indient doorheen deze wedstrijd wordt de wedstrijd gewoon doorgezet, maar dan kan de winnaar fluiten naar zijn beloning (oké zo crue ben ik nu ook weer niet, maar als er teveel mensen niet indienen, zal ik wel aan jullie prijzen zitten). Jullie zijn maar met tien dus werk alsjeblieft goed mee. Voor elke opdracht krijgen jullie twee weken de tijd om iets in te zenden. Indien je niet op tijd klaarkomt met je inzending is het mogelijk om uitstel te krijgen, dit met een geldig excuus. Je kan maximum een week uitstel krijgen. Dit kan variëren indien je op reis gaat.
    Om verwarring met de usernames te vermijden, wordt gevraagd om je voornaam op te geven. Indien je je username toch verandert, verwacht ik dat je dit desondanks in deze topic meld zodat ik je link kan aanpassen.

    Wat valt er te winnen:
    Voor de winnaar zet ik iets naar keuze in de spotlight OF maak ik een trailer van een verhaal naar keuze OF maak ik een cover voor een story naar keuze.
    Voor de persoon die het net niet haalde van de winnaar zal ik een cover OF een trailer maken voor een story naar keuze.
    Voor de derde gestrande persoon zal ik een cover voor een verhaal naar keuze maken.
    Alle andere users krijgen de eer om aan deze wedstrijd te mogen deelnemen.

    Wat is er anders aan deze wedstrijd:
    Per ronde valt er maar één deelnemer af.
    De Quizlet-users mogen ook stemmen. 10% van de stemmen wordt door hen bepaald aan de hand van een poll.

    Hoe en wanneer indienen:
    Je upload je filmpje (je kies zelf of het gefilmd is of een foto) op YouTube en stuurt je video naar alle 3 de juryleden. Ik zal deze dan in de bijhorende story zetten zodat iedereen er naar kan kijken.
    De deadline voor de vierde opdracht is 1 oktober 2011
    Ik waarschuw 1 week - 1 dag voor de deadline.

    Daarnaast vragen wij jullie:
    Wij zouden het appreciëren als je een andermands werk niet afbreekt. Commentaar en tips zijn altijd welkom, maar wees niet gemeen of onrechtvaardig.

    De jury bestaat uit:
    Het strenge, maar rechtvaardige hoofdjurylid Nana
    De lieve, maar redelijke Isabel
    Ons persoonlijke vakmens Janna

    Deelnemers:
    1. Ariadne
    I 8.2 - II 8.1 - III 8.8
    2. Daryl
    I 8.4 - II 8.5 - III 8.9 - IV
    3. Jesz
    I 7.5 - II 7.2 - III 8.4
    4. Maartje
    I 7.4 - II 7.1 - III 8.2
    5. Valerie
    I 7.5 - II 6.9 - III 8.0 - IV
    ---
    6. Jana
    I 7.2 - II 7.0 - III 7.9
    7. Veranika
    I 7.7 - II 6.9
    8. Kristy
    I 6.4



    Opdracht 4: Non-English.
    In deze opdracht cover je een liedje in het Nederlands, Frans, Duits, Russisch, … Met andere woorden in gelijk welke taal behalve het Engels.
    Je inzending moet een verkorte versie zijn van het origineel. De tijdsduur bevindt zich tussen 0:45 en 1:30.

    Deadline: 1 oktober 2011


    Bijhorende story.

    Ik wens iedereen veel succes en wie weet bezit jij de Q – factor wel!

    [ bericht aangepast op 1 okt 2011 - 13:21 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik zal de poll proberen zo snel mogelijk online te zetten. Punten komen ten vroegste zaterdag online. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    LAlalala la lalala (*bas*) LAAAAAAA


    And the Heavens Shall Tremble... | Atheism: A non-prophet organization.

    Tyrael schreef:
    LAlalala la lalala (*bas*) LAAAAAAA

    Je zou beter iets geven aan mij ipv van zo gek te doen ;D

    Halestorm schreef:
    (...)
    Je zou beter iets geven aan mij ipv van zo gek te doen ;D
    Of meegedaan met de wedstrijd in de eerste plaats.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Halestorm schreef:
    (...)
    Je zou beter iets geven aan mij ipv van zo gek te doen ;D

    Geven aan jou? ik?


    And the Heavens Shall Tremble... | Atheism: A non-prophet organization.

    Stemmen kan tot vrijdag 13u30.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2011 - 13:13 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Stemmen is niet meer mogelijk.
    De punten + nieuwe opdracht komen ten laatste maandag online. Ik hoef enkel nog te wachten op de punten van de andere juryleden, dus hoe sneller ik die heb, hoe sneller alles online komt. :)

    [ bericht aangepast op 12 aug 2011 - 13:14 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wait ik heb gewoon nog geen abo :X


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Uitslag, tips & commentaar en de nieuwe opdracht is bekend.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Weetje wat het probleem is bij mijn favo disneyfilms, de liedjes zijn meestal gedaan door Lea Salonga en daar kan je dus echt niet tsja .. :'D Anastasia, Mulan, neut neut.

    Cassiopeiae schreef:
    Weetje wat het probleem is bij mijn favo disneyfilms, de liedjes zijn meestal gedaan door Lea Salonga en daar kan je dus echt niet tsja .. :'D Anastasia, Mulan, neut neut.
    Je kan altijd chang nadoen^^


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Reducto schreef:
    (...)Je kan altijd chang nadoen^^

    Let's get down to business :'D

    [ bericht aangepast op 16 aug 2011 - 12:34 ]

    Cassiopeiae schreef:
    (...)
    Let's get down to business :'D
    HAha jup. Of van the lion king. Een schande ... Verraad!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Cassiopeiae schreef:
    (...)
    Let's get down to business :'D

    Ja doe die doe die! _O_

    Moet t btw van disney zijn of maakt dat niet uit, want ik zie ook huis anubis staan ?? Want dan is mn filmkeuze nog niet zeker, maar je mag toch altijd veranderen toch ??


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille