• Als je beste vriend van de een op de andere dag beroemd word?.

    Ik zou hem steunen en er voor hem zijn. En golddiggers bij hem uit de buurt houden. En vooral uit de media blijven. Maar als hij het vraagt zou ik wel meegaan na optredens enzo.


    en jij?

    [ bericht aangepast op 6 aug 2011 - 22:49 ]

    Nou als mijn bff bekend zou worden..
    - wat me niets zou verbazen omdat ze een super paardrij talent heeft maar dan is ze niet wereldwijd bekend you know, net zoiets als Anky van Grunsven -
    dan zou ik super blij voor haar zijn en hopen dat ze me niet vergeet want dan mag ze oprotten. (finger)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Yoseob schreef:
    Gewoon hetzelfde doen als altijd. Waarom zou ik die persoon anders behandelen?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    nerveus schreef:
    Vragen of ik in z'n band mag :Y) En blij zijn maar eisen dat hij/zij me niet laat vallen xD haaha


    Gewoon doen zoals ik anders ook doe. Het is nog steeds dezelfde persoon.


    Food.

    Trots zijn. (krul) En natuurlijk zou ik haar proberen te blijven behandelen zoals ik nu doe, ik denk niet dat dat moeilijk is omdat ik mijn vriendin absoluut niet als iemand zie die zou veranderen door bekendheid.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik zou manager willen worden! ;D en anders vrienden blijven, en keihard hopen dat hij/zij niet gestalkt wordt door fans en paparazzi en zo ;D


    Destroy what destroys you.