• Ik heb dus echt té veel inspiratie voor verhalen. Ik heb nu al 21 verhalen ofzoiets. Maar ik heb nog veel meer verhalen ideeën. Een aantal van mijn story's zijn al afgelopen maar ik heb nu weer inspiratie voor 2 verhalen. Weten jullie hier een oplossing voor? Want ik ben bang als ik nu al die verhalen ga uitwerken op Quizlet. Dat ik dan mijn andere verhalen een beetje links laat liggen.


    Ivar Oosterloo.

    Ik ken het gevoel. (cat)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Schrijf je ideeën op een blaadje en steek ze ergens weg. Als je dan geëindigd bent met je andere stories kan je altijd dat blaadje terug bovenhalen en zien wat je nog kan schrijven voor als je eens een keertje geen idee hebt ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Gewoon met jezelf afspreken om met maar 2 story's tegelijk te schrijven. en als je een keer tijd hebt kun je andere ideeën uitwerken en ze gewoon nog niet activeren, ik kan je vertellen dat daar snel de lol vanaf is:) ga je vanzelf stoppen met ideeën uitwerken..
    xx

    Een paar ideeën naar mij sturen (a)


    i lalalalalove you <3

    Kun je mij ook inspiratie toesturen? Ik loop steeds vast met verhalen. (cat)


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik heb het zelfde


    "Ignite, my love. Ignite."

    Geef mij wat inspiratie?


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Marshmellow schreef:
    Schrijf je ideeën op een blaadje en steek ze ergens weg. Als je dan geëindigd bent met je andere stories kan je altijd dat blaadje terug bovenhalen en zien wat je nog kan schrijven voor als je eens een keertje geen idee hebt ^^.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Misschien kan je wel meerdere tegelijk doen, maar dan telkens als je 1 hoofdstuk van een story hebt een hoofdstuk aan je andere story schrijven. Zo heeft elke story telkens een nieuw hoofdstuk en laat je er geen 1 links liggen.
    Succes ermee!


    “Love is a contradiction.”

    EricxSaade schreef:
    Ik heb dus echt té veel inspiratie voor verhalen. Ik heb nu al 21 verhalen ofzoiets. Maar ik heb nog veel meer verhalen ideeën. Een aantal van mijn story's zijn al afgelopen maar ik heb nu weer inspiratie voor 2 verhalen. Weten jullie hier een oplossing voor? Want ik ben bang als ik nu al die verhalen ga uitwerken op Quizlet. Dat ik dan mijn andere verhalen een beetje links laat liggen.


    Tell me:"D


    Love isn't blind, It's retarded.

    Jezus, kijk hoe oud dit topic is. D:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Ik ken het gevoel. (cat)


    Uhm,, probeer die nieuwe ideeën in je oude stories te verwerken.


    Food.

    Ik ken het gevoel en ik schrijf die nieuwe ideeën dan altijd op in een bepaald boekje, zodat ik ze niet vergeet maar ze ook niet hoef uit te werken waardoor mijn huidige verhalen in de soep lopen. Hartstikke handig ^^


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Dumbledore schreef:
    Jezus, kijk hoe oud dit topic is. D:


    Ik zie het ook net :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Heb ik ook

    [ bericht aangepast op 30 juni 2011 - 9:58 ]


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!