Iemand vertel me, WAAROM? Waarom is hij (Dan Karaty) zo fucking handsome/cute/sexy? Serieus, hij is zó leuk, aaaah.
“It does not do to dwell on dreams and forget to live.”
Hij is wel ok ja ^^
Life is hard and then we die
nah, hijs cool, maar meer niet.
I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO
HAHA, ik zat net ook naar 'm te kijken op tv en ik dacht ook al van; hmmm, hij heeft iets. Vooral als ie lacht
Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen
Soundeffect schreef: HAHA, ik zat net ook naar 'm te kijken op tv en ik dacht ook al van; hmmm, hij heeft iets. Vooral als ie lacht Ja, hij lacht super leuk! van mij mag hij de smile award krijgen, en ja, er bestaat zoiets als een smile award.
Soundeffect schreef: HAHA, ik zat net ook naar 'm te kijken op tv en ik dacht ook al van; hmmm, hij heeft iets. Vooral als ie lacht
Ik vind hem niet knap enzo, maar ik ben wel blij dat hij in X-factor zit, want met Gordon en LaPaay werd het anders toch niets.
There is nothing more badass than being yourself
Raveleijn schreef: (...) Ja, hij lacht super leuk! van mij mag hij de smile award krijgen, en ja, er bestaat zoiets als een smile award. ja zijn lach is wel leuk, (:
Raveleijn schreef: (...) Ja, hij lacht super leuk! van mij mag hij de smile award krijgen, en ja, er bestaat zoiets als een smile award.
Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind
Love him
A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille
"Haters will say what they want, but their hate will never stop you from chasing your dream" — Justin Bieber
StylesSwag schreef: Ik vind hem niet knap enzo, maar ik ben wel blij dat hij in X-factor zit, want met Gordon en LaPaay werd het anders toch niets. Haha precies, Gordon zat vandaag op Dan te zeuren dat Dan onaardig deed, nou Gordon is natuurlijk altijd zó aardig.
StylesSwag schreef: Ik vind hem niet knap enzo, maar ik ben wel blij dat hij in X-factor zit, want met Gordon en LaPaay werd het anders toch niets.
Ik vind hem eigenlijk niet zo knap...
Olive
Tulsa schreef: Ik vind hem eigenlijk niet zo knap... Noh! hoe is dat mogelijk?
Tulsa schreef: Ik vind hem eigenlijk niet zo knap...
PUKKELxDING schreef: Hij is wel ok ja ^^
Where words fail, music speaks
Nee dat toch niet. Ok hij is niet lelijk maar knap kan ik hem niet noemen.
Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall
Ik vind hem idd vooral schattig als hij lacht! En hij is gewoon cool