• Heey <3
    er is iemand op Q die zij over de mensen die haar quiz kopieren dat ze dat niet leuk vind en dat ze er boos om word enzo. maar nu en nu doet ze het zelf bij mij quiz. dus wat zou ik doen stoppen?
    xX.

    JEZUS IK DOE HAAR NIET NA IK DOE HAAR NIET NA EN IK DOE HAAR NIET NA!ZE IS HET NIET EENS WAARD DAT IK HAAR NA DOE!

    IS HET NU DUIDELIJK? NOU MAAK ALLEMAAL HAAR SERIE DAN EENS ALS JE HET NIET GELOOFD EN DAARNA DIE VAN MIJ STOMME KUTKINDEREN >.<


    Lalalalalalalala.

    volgens my ben ik voor het eerst de volwassenste van het stel ;l

    praat het mr saampjes uit als vredelievende quizletters souk segge

    AMEN!<3

    Maar ik ben nu ook wel volwassen he? (baby)


    I do not hook up.

    (...)
    AMEN!<3

    Maar ik ben nu ook wel volwassen he? (baby)

    YAAAY RENEE IS ONLINE!(H)

    JEZUS IK DOE HAAR NIET NA IK DOE HAAR NIET NA EN IK DOE HAAR NIET NA!ZE IS HET NIET EENS WAARD DAT IK HAAR NA DOE!

    IS HET NU DUIDELIJK? NOU MAAK ALLEMAAL HAAR SERIE DAN EENS ALS JE HET NIET GELOOFD EN DAARNA DIE VAN MIJ STOMME KUTKINDEREN >.<


    Kalm Siham!
    Zoals ik al zei; dat mens moet niet zo zagen! Ze is het inderdaad niet waart om na te doen! Meid kalm ! Jij doet niemand na je hebt je eigen idee. En zij moet stoppen met haar gezeur!


    I do not hook up.

    (...)
    YAAAY RENEE IS ONLINE!(H)


    YAY^^
    JOYCE OOK!(H)


    I do not hook up.

    Jemigg ,, hou is op met al dat geruzie.. en trouwens er worden zoveel quizen nagemaakt dus ik snap niet wara je je druk om maak.. maar ga geen ruzie zoeken dat is te ver..


    Nvt

    (...)

    Kalm Siham!
    Zoals ik al zei; dat mens moet niet zo zagen! Ze is het inderdaad niet waart om na te doen! Meid kalm ! Jij doet niemand na je hebt je eigen idee. En zij moet stoppen met haar gezeur!


    ja idd. ze maakt zich druk om niks. er worden zoveel series bijna hetzelfde geschreven!! nou en!! is dat dan zo erg!! nee!! maak je niet zo druk. ze is het niet waard.

    (...)

    Kalm Siham!
    Zoals ik al zei; dat mens moet niet zo zagen! Ze is het inderdaad niet waart om na te doen! Meid kalm ! Jij doet niemand na je hebt je eigen idee. En zij moet stoppen met haar gezeur!



    Dankje lieverd<3


    Lalalalalalalala.

    Kee ik wil niet zeuren ofzo
    maar je had tog een topic gemaakt dat je dat haatte ofzo


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Patricia jij moet nu je mond gaan houden,je staat toch alleen aan haar kant&als dat zo is hoef je hier niet te reageren ja?!


    Lalalalalalalala.

    (...)


    Dankje lieverd<3
    Graaggedaan hoor! Ik bedoel maar ze lost er niks mee op XD En ach je moet je er niks van aan trekken zei wil gewoon aandacht ! Zulke mensen zijn sneu :Y) Zij dus ook want jij verwijdert je quiz toch niet!


    I do not hook up.

    Patricia jij moet nu je mond gaan houden,je staat toch alleen aan haar kant&als dat zo is hoef je hier niet te reageren ja?!

    Dat zeg ik tog niet ;S ik vind het alleen niet leuk als ze nu van Q afgaat.


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    (...)Graaggedaan hoor! Ik bedoel maar ze lost er niks mee op XD En ach je moet je er niks van aan trekken zei wil gewoon aandacht ! Zulke mensen zijn sneu :Y) Zij dus ook want jij verwijdert je quiz toch niet!



    Geghe inderdaad^^


    Lalalalalalalala.

    nou mijn idee is zó orgineel als iemand zoiets heeft geschreven Dan wéét ik gewoon dat dat zo is!!!


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    nu bn ik weer sneu. ik vroeg aleen een mening. maar die is duidelijk. sommige mensen snap ik zo niet.