• Heey <3
    er is iemand op Q die zij over de mensen die haar quiz kopieren dat ze dat niet leuk vind en dat ze er boos om word enzo. maar nu en nu doet ze het zelf bij mij quiz. dus wat zou ik doen stoppen?
    xX.

    HOU JE BEK! NU IS HET GENOEG VERDOMME,GA MAAR VAN QUIZLET AF DOE DAT MAAR JA! IK HEB MIJN EIGEN SERIES,MIJN EIGEN IDEEEN EN MIJN EIGEN LEVEN,DUS IK BEPAAL WAT IK DOE,NIET JIJ!

    DUIDELIJK?!


    Lalalalalalalala.

    nou ik maak me er druk om omdat ik daar niet tegen kan.en zo ben ik nou emaal. is niks aan te verandere. zei komt afgelopen week met een topic dat se het haat als mensen dat bij haar quizen doen en blablabla en nu doet se het zelf ook.

    NOG EEN KEER ZEGGEN DAT IK JE NA DOE,IK VERMOORD JE FUCKING HARD!


    Lalalalalalalala.

    ohjaa hoe wil je dat doen. je komt godver net uit de luiers.

    nou ik maak me er druk om omdat ik daar niet tegen kan.en zo ben ik nou emaal. is niks aan te verandere. zei komt afgelopen week met een topic dat se het haat als mensen dat bij haar quizen doen en blablabla en nu doet se het zelf ook.


    Se Pikt Geen Ideen ;l
    Ik WED selfs dat se jouw quiz nog nooit gemaakt heeft
    Laat iedereen tog een serie maken die hy/zij zelf leuk vind ;l


    We can only learn to love by loving.

    Wat een kinderachtig gedoe. :8


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    .. ze heeft me quiz wel gemaakt. en nog reacties gestuurd ook.

    er is geen enkel quiz wat niet op elkaar lijkt, en heb je wel die hele quiz van siham gemaakt dan, want zij zegt dat hij anders loopt, en schat Siham kalm aan jaaa. wil niet dat je een hartstilstand krijgt


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Wat een kinderachtig gedoe. :8


    ja he


    We can only learn to love by loving.

    Wat een kinderachtig gedoe. :8

    Mee eens. Geen ruzie maken, praat het uit.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    NOG EEN KEER ZEGGEN DAT IK JE NA DOE,IK VERMOORD JE FUCKING HARD!

    OMG CHILL je kan der niet vermoorden :o want je weet niet waar ze woont xD But maak er dan allebei geen probleem van o.o


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    (...)

    AMEN
    met mijn twin eens

    JEEJ!<'33

    NiniMijnTwinsZusjeLoveJou!<3


    I do not hook up.

    volgens my ben ik voor het eerst de volwassenste van het stel ;l

    praat het mr saampjes uit als vredelievende quizletters souk segge


    We can only learn to love by loving.

    HOU JE BEK! NU IS HET GENOEG VERDOMME,GA MAAR VAN QUIZLET AF DOE DAT MAAR JA! IK HEB MIJN EIGEN SERIES,MIJN EIGEN IDEEEN EN MIJN EIGEN LEVEN,DUS IK BEPAAL WAT IK DOE,NIET JIJ!

    DUIDELIJK?!

    Siham chill! Ik weet zeker dat jij haar quiz niet wil faken! Ze zaagt gewoon laat haar zagen! Er is geen enkele quiz die niet op elkaar lijkt! Dus ze moet haar kop over jouwn serie houden!


    I do not hook up.

    najaah, kan het niet gewoon zijn dat jullie alletwee hetzelfde idee hadden :X

    (kan toch?)

    ik bedoel maar , er zijn toch keiveel th quizen, dus als je dan een idee hebt kan je toch ook niet weten of er al iemand zo'n idee heeft

    als je me nog snapt (A)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]