• Heey <3
    er is iemand op Q die zij over de mensen die haar quiz kopieren dat ze dat niet leuk vind en dat ze er boos om word enzo. maar nu en nu doet ze het zelf bij mij quiz. dus wat zou ik doen stoppen?
    xX.

    (...)
    Dat zeg ik tog niet ;S


    Nee,maar je zegt wel de hele tijd: Siham doe even normaal&Siham je hebt er zelf ook een hekel aan

    dus uuh dat wil dus zeggen dat ik haar na doe&dat jij aan haar kant staat^^


    Lalalalalalalala.

    DRAMA QUEEN!


    Lalalalalalalala.

    ik haat al die groepjes hier op quizlet -.-


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    En weetje ik zal wel weer eens de volwassene zijn[/negeerstatus]


    Lalalalalalalala.

    MENSEN KALM!..
    geen ruzie..
    mijn meing is dat je hier geen ruzie om moet maken, want er worden zoveel quzien nagemaakt maar toch niet altijd precies het zelfde.. dat is altijd!! ik vind dat ze maar niet moet zeuren..


    Nvt

    (...)

    Nee,maar je zegt wel de hele tijd: Siham doe even normaal&Siham je hebt er zelf ook een hekel aan

    dus uuh dat wil dus zeggen dat ik haar na doe&dat jij aan haar kant staat^^

    Ja je hoeft tog ook niet zo hard te reageren? o.o sorry hoor (cat) je hoeft niet drekt boos op me te worden..


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    ik haat al die groepjes hier op quizlet -.-

    hoebedoel je?
    xX.

    (...)


    Geghe inderdaad^^

    Als ik jou was zal ik geen aandacht aan haar besteden XD Ik bedoel een van mijn vriendinnen in het real Tomneukerx3 heeft hier ook een serie die heel goed loopt over de 1000x gedaan of al over de 2000x nouja ze had hem gemaakt en meteen maakte meer mensen zo een serie en daar is ze ook niet boos om XD


    I do not hook up.

    hou gewoon op met die ruzie. het slaat echt helemaal nergens op.
    er worden zovaak quizen nagemaakt alleen dan anders geschreven!! niemand kan daar iets aan doen en dat maakt toch helemaal niks uit.
    Stop gewoon met dat geruzie en schrijf jullie serie's gewoon lekker verder.
    xx

    (...)
    Als ik jou was zal ik geen aandacht aan haar besteden XD Ik bedoel een van mijn vriendinnen in het real Tomneukerx3 heeft hier ook een serie die heel goed loopt over de 1000x gedaan of al over de 2000x nouja ze had hem gemaakt en meteen maakte meer mensen zo een serie en daar is ze ook niet boos om XD


    JA DAT BEDOEL IK!Respect voor Tomneukerx3

    geghe ^^


    Lalalalalalalala.

    Kan dit topic gesloten worden of whatever hier komt alleen maar ruzie van o.o


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    (...)
    hoebedoel je?
    xX.

    welja, iedereen zegt rustig siham, chill siham
    iedereen houdt van siham en dus zeggen ze dat ze niet heeft na-geaapt, ik zeg ook niet da ze is na-geaapt maar gewoon omdat iedereen siham lief heeft beschermen ze haar en niet jou..
    en dus haat ik die groepjes, niemand hoeft toch iemand te beschermen op de site,
    je hebt toch zelf een vingers om te typen en hersenen om te denken.. of niet soms? -.-


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    (...)

    JA DAT BEDOEL IK!Respect voor Tomneukerx3

    geghe ^^

    Gehehe :Y) That's the spirit XD
    Maar ach ik zal haar maar laten xp


    I do not hook up.

    (...)
    welja, iedereen zegt rustig siham, chill siham
    iedereen houdt van siham en dus zeggen ze dat ze niet heeft na-geaapt, ik zeg ook niet da ze is na-geaapt maar gewoon omdat iedereen siham lief heeft beschermen ze haar en niet jou..
    en dus haat ik die groepjes, niemand hoeft toch iemand te beschermen op de site,
    je hebt toch zelf een vingers om te typen en hersenen om te denken.. of niet soms? -.-


    nouja boeiend,ik wordt niet zómaar gelieft,daar moet je ook wat voor doen hoor¬¬' en ik ben slim genoeg om zelf een serie te maken :Y)


    Lalalalalalalala.

    En weet je? je nieuwe naam past goed bij je,je bent inderdaad een drama queen¬¬'

    Whaha, dat wilde ik ook al zeggen.


    Bored.