• Ja sorry hoor moet dit ff kwijt. Op een site word ik heel erg gepest.
    Ze bewerken fotos van mij en ze verzinnen hele lelijke bijnamen.
    En dan denk ik: Waarom ik? Waarom moeten ze mij hebben? Ik ben wie ik ben en niemand is perfect. En daar ben ik heel erg verdrietig en boos over. Op internet durven ze wel maar misschien worden ze in real wel zelf gepest! Ik vind dit heel erg laag. En voel me er erg verdrietig over.
    Dit wilde ik even laten weten. Want voel me er heel ongemakkelijk bij.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2011 - 16:30 ]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Minsa schreef:
    (...)
    Wat was je naam dan? Misschien kende we elkaar al... ^^ Ik was -Debut. Domme naam, 'kweet het

    Ik was -MoonGirl. HA-HA-HA! x]


    Has no one told you she's not breathing?

    Zilverui schreef:
    (...)
    Omg doe niet zo laf.

    waarom ben ik laf? omdat ik mijn mening zeg over jou?
    luister, ik vind het verschrikkelijk dat je gepest bent op die site. maar ik vind het gewoon vaag dat ALLE mods en zelfs degene die de site heeft gemaakt je pest. en dat mag ik toch gewoon vinden? ik zou juist blij zijn als er mensen zijn om me te verdedigen op die site maar dat ben ik


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    GuitarsRock schreef:
    (...)
    waarom ben ik laf? omdat ik mijn mening zeg over jou?
    luister, ik vind het verschrikkelijk dat je gepest bent op die site. maar ik vind het gewoon vaag dat ALLE mods en zelfs degene die de site heeft gemaakt je pest. en dat mag ik toch gewoon vinden? ik zou juist blij zijn als er mensen zijn om me te verdedigen op die site maar dat ben ik

    Ahaa okee.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Dus.... Gaan we nu allemaal lief doen?
    Ananas voor iedereen!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Wth, wat is er mis met die site zeggen? Maarja, als dit waar is is het idd ziek.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2011 - 17:12 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Escritura schreef:
    Dus.... Gaan we nu allemaal lief doen?
    Ananas voor iedereen!


    Geen ananas! ):

    Escritura schreef:
    Dus.... Gaan we nu allemaal lief doen?
    Ananas voor iedereen!

    Whoeiiiijjj ;p


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ei nee geen ananas ;p


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Struggle schreef:
    Wth, wat is er mis met die site zeggen? Maarja, als dit waar is is het idd ziek.

    Het is echt waar.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Maar ananas is awesome!
    en wie spongebob als eerste vind krigjt een koekje :D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Maar toch, zulke dingen zijn niet lief om te zeggen.

    ik ben ook niet lief


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    GuitarsRock schreef:
    (...)
    ik ben ook niet lief


    dat is duidelijk :Y)
    ananas?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    GuitarsRock schreef:
    (...)
    ik ben ook niet lief


    -out-

    Nou, kom kom, laten we nou niet ruzie maken.
    Ze werd gepest op een site. Ik, en vele anderen willen natuurlijk weten welke site, maar die geeft ze liever niet. Eigenlijk ook best begrijpelijk. Nou ja, pech gehad dan. Laten we het dan maar laten bij wat het nu is. (:

    Als die mensen naar deze site komen, dan worden ze toch niet goed ontvangen. En, okay, de mods die meepesten? Like, wtf? What tha fuck is wrong with them, je bent niet voor niets mod o-O


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.