neeeeee, ik zit niet bij mijn beste vriendin in de klas, dat is al de 4e waarbij ik niet in de klas zit... nu zijn er nog 2 waarbij ik wel in de klas kan komen..
If you spread your wings, you can fly away with me.
riverdale schreef:
neeeeee, ik zit niet bij mijn beste vriendin in de klas, dat is al de 4e waarbij ik niet in de klas zit... nu zijn er nog 2 waarbij ik wel in de klas kan komen..
Ik heb helemaal geen vrienden in mijn klas. -__-''
''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''
riverdale schreef:
ahww, das echt kut, bij ons blijft heel de klas gelukkig bij elkaar, maar er komt een vreselijk kind bij ons in de klas, die ik al ken vanaf de basisschool en waar ik altijd ruzie mee heb. -.-'
Flashing lights in my mind, going back to the time.
ahww, das echt kut, bij ons blijft heel de klas gelukkig bij elkaar, maar er komt een vreselijk kind bij ons in de klas, die ik al ken vanaf de basisschool en waar ik altijd ruzie mee heb. -.-'
oke dat is niet echt leuk, maarja je zit gelukkig nog bij vriendinnen, maar bij mij is het nu ook met profielen enzo, dus daarom zit ik niet meer bij iedereen in de klas.
If you spread your wings, you can fly away with me.
riverdale schreef:
(...)oke dat is niet echt leuk, maarja je zit gelukkig nog bij vriendinnen, maar bij mij is het nu ook met profielen enzo, dus daarom zit ik niet meer bij iedereen in de klas.
ah, das echt balen, ik hoop voor je dat er wel aardige mensen in je nieuwe klas zitten!
Flashing lights in my mind, going back to the time.
JoyceStyles schreef: whaaa, mijn moeder is morgen jarig en ik heb nog geen kado, help wat moet ik kopen?!
De moeder van mijn vriendin was gisteren jarig en we hadden zo een groot bord met een gat in geknutseld en een lijf erop gehangen en toen moest haar man zijn hoofd daarin steken en mocht zij met slagroomborden naar zijn gezicht gooien xd ze vond het echt geweldig en daarbij kostte het ons ook nog eens niets