• Jaja die wordt vandaag geopend in Groningen (cat) Ik snap alleen niet wat er zo bijzonders aan dat ding is, kan iemand me dat uitleggen? :'D


    -

    Die frappuccino's daar zijn gewoon te lekker, ook al hou ik absoluut niet van koffie. Ik wou dat er eentje bij mij in de buurt zat!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik snap het nut niet niet van die mensen die steeds foto's maken van hun koffie.. Echt, whut?


    Olive

    Starbucks verkoopt ook thee en andere drankjes al chocolademelk en smooties.
    En het beste...

    Muffins!


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Starbucks is gewoon serieus de hemel!
    het is super lekker daar!
    eerst luste ik dus absoluut geen koffie
    maar een vriendin haalde me over om een keertje een frappucino in de starbucks te drinken en man het is zoooo lekker!
    gewoon echt heilig!


    Life Is A Playground Or Not [Mr.Nobody]

    Tss en die actie voor een Starbucks in Almere is opgeheven, nouja. :/


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Lekker :)
    Er zit er nu ook één op het Bijlmerstation, zag ik laatst. Aight xD


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Fellatio schreef:
    Ik hou niet eens van koffie XD blegh, maar waar in Groninge dan ?

    Bij de Vismarkt, op de plek waar eerst de Douwe Egberts zat ofzo (:


    -

    het is gewoon hele lekkere koffie!
    zo blij dat ik morgen het weer kan halen in utrecht en amsterdam!

    en het eind van het jaar in arnhem waar ik naar school ga ^^


    we all deserve to die

    het is heerlijk :Y)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Padalecki schreef:




    Geloof mij, het zijn gewoon geldkloppers.

    Ja zijn ze ook.
    Ik had een.. Latte Caramel en dat smaakte precies als de Latte Macchiato uit zo'n zakje die je kan kopen in de supermarkt :')


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik heb het een x geprobeerd maar zo bijzonder vond ik het niet :c

    Wat is er zo speciaal aan Starbucks dan? Als ik koffie wil koop ik het wel gewoon in de supermarkt.

    Er gaat ook 1 geopend worden in Gent dus ik ga elke dag voor school een kleine omweg maken :9~ Het is de enige koffie dat ik lust (:


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    er komt er eentje in Gent en toen ik dat hoorde begon ik hyperactief op en neer te springen :9~

    die koffie is daar zo overheerlijk... en hun muffins en chocoladetaarten en en en.. mjammie!


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Grizzly schreef:
    er komt er eentje in Gent en toen ik dat hoorde begon ik hyperactief op en neer te springen :9~

    die koffie is daar zo overheerlijk... en hun muffins en chocoladetaarten en en en.. mjammie!

    Jaa, de koffie is niet alleen lekker. Dat eten dat ze daar hebben ook -kwijl-

    Haha, ik moet ervoor naar Utrecht en dat is gelukkig maar 20 minuutjes met de trein ofzo


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind