• They didn't agree on much. In fact they rarely agreed on anything. They fought all the time and they challenged each other everyday. But in spite their differences, they had one important thing in common, they were crazy about each other.





    Trailer

    Preface:
    Dit verhaal is een voortzetting van It takes a big facade to hide the cracks, een verhaal van Halestorm die zich afspeelt in de jaren 30.
    In dit verhaal zal ik namelijk dieper in gaan op de relatie tussen Janna en Jack.

    Na het tragisch gebeuren uit het Facade-verhaal ontmoeten Janna en Jack elkaar weer en bloeit hun nieuwe ontmoeting uit tot een romance die zowel plaats maakt voor romantiek, drama, angst en haat. Net zoals in Halestorm haar verhaal vraag ik u om uw geest te verruimen en de sfeer van de jaren 30 op te snuiven zodat u zich compleet in het verhaal kunt inleven. Dit verhaal staat vrijwel los van dat van Halestorm, maar ik raad u toch aan om haar verhaal eveneens te lezen zodat u toch de nodige achtergrond informatie bezit.

    Als laatste wil ik nog melden dat Halestorm en mijn schrijfstijl behoorlijk verschillen, dus wees niet teleurgesteld als die verhaal niet aan uw verwachtingen voldoet. Desondanks hoop ik toch dat u de moeite zal nemen om eens een kijkje te nemen en wie weet valt het wel in de smaak.
    Nana




    Ik ben nog aan het werken voor het moment en ik heb binnenkort herexamens, maar de ideeën borrelen in mijn hoofd, dus ik vermoed dat er binnenkort een deeltje wordt gepost. :)

    [ bericht aangepast op 4 aug 2011 - 18:37 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Excellent!

    Dis I like, no shit.


    Olive

    Ik probeer daar zo snel mogelijk aan te beginnen, maar ik heb het druk, druk, druk met leren.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ga dan leren (cat)


    Olive

    Tulsa schreef:
    Ga dan leren (cat)
    Moet jij je kat niet uitlaten?
    En ik ga nu niet meer leren. Ik deed 5 hoofdstukken van celbio en dat vind ik toch al de moeite voor vandaag.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Reducto schreef:
    (...)Moet jij je kat niet uitlaten?
    En ik ga nu niet meer leren. Ik deed 5 hoofdstukken van celbio en dat vind ik toch al de moeite voor vandaag.


    Mijn kat laat zichzelf wel uit (krul)
    Oke, goed zo. Ontspan je dan maar (:


    Olive

    Tulsa schreef:
    (...)

    Mijn kat laat zichzelf wel uit (krul)
    Oke, goed zo. Ontspan je dan maar (:
    Haha x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?