• Ja.
    ik ga dus een verhaal maken over een meisje Analeigh en haar leven is altijd hetzelfde. al 17 jaar lang.maar dan opeens overleid haar vader waardoor haar moeder helemaal doordraait en ze dus naar een opvang moet. Analeigh moet helemaal voor zichzelf zorgen. moeilijk is het niet want haar vader heeft genoeg geld achtergelaten om 30 huizen van te kopen. maar dan ontmoet ze een jongen. Hij komt samen met zijn nichtje langs de deur op koekjes te verkopen. voor Analeigh is het liefde op het eerste gezicht. Ze gaat allemaal rare dingen doen om indruk op hem te maken. maar hij trekt zich daar niks van aan. tijdens een van haar pogingen komt ze aan andere jongen tegen die haar te gek vind. Analeigh weet niet meer wat te doen. de liefde van haar leven (denk zij) ziet haar niet staan en de andere jongen begint wel steeds leuker te worden.





    Wie weet, wie weet

    En. is het wel een goed idee?

    En moet het met beroemdheden zijn of zonder?
    zo ja met. wie dan?

    [ bericht aangepast op 17 feb 2010 - 20:29 ]

    To love somebody.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    What If One Thing Your Whole Life Changed.
    goed idee
    en met beroemdheden

    Ik ben niet zo goed in titels sorry :x


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    is dit verhaal zonder celebs? dan wil ik het graag lezen als je begint, stuur me maar een berichtje,, een titel, i suck with titels.


    The Truth is always merciless

    Why do i love a guy i can't reach?
    geen idee x3


    All this dampness is damp.

    Life is weird, Love is crazy...

    I know deze titel sucks!^^


    Close your eyes, but keep your mind wide open...