• One Band, One Dream, ONE DIRECTION



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 aug 2011 - 10:43 ]


    i'm broken, do you hear me.

    riverdale schreef:



    BULLSHIT HAZZAAA!xD


    There is nothing more badass than being yourself

    riverdale schreef:
    (...)hahaha onze geschiedenis leraar was altijd pissig echt altijd; wat is er toch met dit gezelschap? ik wil wel weten hoeveel decibel jullie nu maken (ofzoiets)


    Oooh hoeveel geluid jullie maken.xD Met zo'n ding kun je dat opmeten. Ik vind dat leraren niets te zeiken moeten hebben, zolang je maar goede cijfers haalt enzo.


    There is nothing more badass than being yourself




    This is Louis spotting a poster in the crowd saying ‘Larry Stylinson 3some?’. He then laughs, nudges Harry, who looks shocked at first, then considers it, and then Louis and Harry both shrug their shoulders. As if to say ‘why not’. No, I don’t think you understand. Someone asked them for a threesome. And they said okay. They said yes


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    StylesSwag schreef:
    (...)

    Oooh hoeveel geluid jullie maken.xD Met zo'n ding kun je dat opmeten. Ik vind dat leraren niets te zeiken moeten hebben, zolang je maar goede cijfers haalt enzo.
    haha ja ik weet wel wat decibel betekent (aaa) maar ik weet niet meer precies of hij het echt zo zei (: oja en ik haalde voor toetsen altijd een 4 ofzo, tot het laatste hoofdstuk; 3 so's: een 6, 10 en 10 en dan de belangrijkste toets; een 8,2 haha. ik stond gelijk 7 op mijn rapport (:

    [ bericht aangepast op 4 aug 2011 - 14:49 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik ben een keer inslaap gevallen tijdens de les xD

    hij stond er nog nietttt :Y)


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Jerminator schreef:
    Ik ben een keer inslaap gevallen tijdens de les xD

    Dat heb ik ook een keer gehad.


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    riverdale schreef:

    hij stond er nog nietttt :Y)


    hihi_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_


    What's so bad about being different?

    Jerminator schreef:
    Ik ben een keer inslaap gevallen tijdens de les xD


    Whahaha ik ookxD


    What's so bad about being different?

    Jerminator schreef:
    Ik ben een keer inslaap gevallen tijdens de les xD
    hahahaha zo een jongen uit mijn oude klas ook, dat was echt zoo grappig ;$


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik ga One Less Lonely Girl leren :Y)


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Jerminator schreef:
    Ik ben een keer inslaap gevallen tijdens de les xD
    Oh geweldig haahh


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Wij zijn altijd veel te druk. onze klas is echt heel druk en vol grapjassen enzo. Dus soms zijn die leraren helemaal pissed off


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ja het was het eerste uur Geschiedenis en we hadden iets gedaan dat we pas laat terugkwamen de dag ervoor, maar ik heb geen idee meer wat. Maar echt iedereen was moe.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2011 - 14:57 ]

    Snickers schreef:
    Wij zijn altijd veel te druk. onze klas is echt heel druk en vol grapjassen enzo. Dus soms zijn die leraren helemaal pissed off
    hahahahah bij ons is zo een lerares gestopt met les geven omdat ze te "overspannen" was hahahaha. boeit me echt niet, want bij de invaller snapte ik wiskunde teminste wat beter :Y)


    If you spread your wings, you can fly away with me.