• One Band, One Dream, ONE DIRECTION



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 aug 2011 - 10:43 ]


    i'm broken, do you hear me.

    riverdale schreef:
    NEEE, in dat interview in de Teen Now met Niall was er zo een vraag; val je meer op blond of op bruin? zegt ie; als je met haar kan lachen maakt het me niet zoveel uit. en dan daarna; als ik er zo over na denk (of zo iets) ik ga toch eerder voor bruin


    NEEEEE!!!
    ik ben blond!!!:(


    What's so bad about being different?

    NeedYouNow schreef:
    (...)

    NEEEEE!!!
    ik ben blond!!!:(
    ik ooook ): dan moeten we er voor zorgen dat hij met je kan lachen, want dan maakt het niet uit :Y)


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    riverdale schreef:
    NEEE, in dat interview in de Teen Now met Niall was er zo een vraag; val je meer op blond of op bruin? zegt ie; als je met haar kan lachen maakt het me niet zoveel uit. en dan daarna; als ik er zo over na denk (of zo iets) ik ga toch eerder voor bruin
    jaaa dat las ik ook. En bij Harry staat er iets van: ik vind meisjes die een beetje verlegen zijn wel leuk &blabla. En later staat er ook: ja, meestal wel bruin.
    AARGH hahaha.


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    riverdale schreef:
    (...)ik ooook ): dan moeten we er voor zorgen dat hij met je kan lachen, want dan maakt het niet uit :Y)


    whaha ik weet niet of hij om mij kan lachen hoorxD


    What's so bad about being different?

    NeedYouNow schreef:
    (...)

    whaha ik weet niet of hij om mij kan lachen hoorxD
    om mij wel :Y) misschien HHAHA


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ik maak altijd van die droge opmerkingen en dan begin ik zelf te lachen en dan schiet iedreen in de lach(cool)


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    deze vraag van liam; Three things you couldn't live without?
    Hair wax, face wash, i hate getting spots. Dermalogica is the way forward. Oh and Niall!

    Really, why?
    He's got that Irish charm, or something like that...


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Snickers schreef:
    Ik maak altijd van die droge opmerkingen en dan begin ik zelf te lachen en dan schiet iedreen in de lach(cool)


    Whahaha okaay ik heb soms ook wel van die hele droge opmerkingenxD


    What's so bad about being different?

    riverdale schreef:
    deze vraag van liam; Three things you couldn't live without?
    Hair wax, face wash, i hate getting spots. Dermalogica is the way forward. Oh and Niall!

    Really, why?
    He's got that Irish charm, or something like that...


    aaaawwh<3


    What's so bad about being different?

    Snickers schreef:
    (...)jaaa dat las ik ook. En bij Harry staat er iets van: ik vind meisjes die een beetje verlegen zijn wel leuk &blabla. En later staat er ook: ja, meestal wel bruin.
    AARGH hahaha.


    Yay, ik heb bruin haar & ben vanaf jongs af aan altijd al verlegen geweest. I keep my hopes up. x')


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    NeedYouNow schreef:
    (...)

    whaha ik weet niet of hij om mij kan lachen hoorxD
    om mij moeten altijd mensen lachen omdat ik echt hele domme opmerkingen zeg, of hele droge antwoorden geef haha


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Maaar ik ben ff monopoly met mijn broertjes aan het spelenXD
    dus ik reageeer nogal traaag,,,


    What's so bad about being different?

    riverdale schreef:
    (...)om mij moeten altijd mensen lachen omdat ik echt hele domme opmerkingen zeg, of hele droge antwoorden geef haha


    Ik heb ook wel eens domme opmerkingen.. xD maar meestal reageer ik heel droog op iets en dan moeten mensen ook wel lachenXD


    What's so bad about being different?

    NeedYouNow schreef:
    (...)

    Ik heb ook wel eens domme opmerkingen.. xD maar meestal reageer ik heel droog op iets en dan moeten mensen ook wel lachenXD
    hahaha ik had een keer echt iets dom; ik vroeg: hoeveel minuten zitten er in een minuut?


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    bij 2:19 zie je niall echt zo helemaal om zich heen kijken en echt super lief lachen hihi


    If you spread your wings, you can fly away with me.