• One Band, One Dream, ONE DIRECTION



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 aug 2011 - 10:43 ]


    i'm broken, do you hear me.

    NeedYouNow schreef:
    okaay ik ben er weer.. ik ben alweer gestopt met monopolyxD
    hahahaha


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    riverdale schreef:
    (...)hahahaha


    echt een saai spelxD


    What's so bad about being different?

    ChaeRim schreef:
    (...)

    Yay, ik heb bruin haar & ben vanaf jongs af aan altijd al verlegen geweest. I keep my hopes up. x')


    Ik ben soms nogal verlegen bij mensen die ik niet ken, maar als ik iemand ken ben ik nogal druk.xD


    There is nothing more badass than being yourself

    StylesSwag schreef:
    (...)

    Ik ben soms nogal verlegen bij mensen die ik niet ken, maar als ik iemand ken ben ik nogal druk.xD


    Yeaah same here!xD
    Als ik met mense ben die ik ken dan spoor ik gewoon echt nietxD
    maar als ik met mensen ben die ik niet ken ben ik juist verlegen


    What's so bad about being different?

    NeedYouNow schreef:
    (...)

    Yeaah same here!xD
    Als ik met mense ben die ik ken dan spoor ik gewoon echt nietxD
    maar als ik met mensen ben die ik niet ken ben ik juist verlegen


    Op school ben ik nogal... tja... ik ben aanwezig.xD


    There is nothing more badass than being yourself

    StylesSwag schreef:
    (...)

    Op school ben ik nogal... tja... ik ben aanwezig.xD


    whah ik ben soms heel erg aanwezig in de klas.
    Maar ik ben er nog nooit uitgestuurdxD
    Terwijl ik soms echt weel behoorlijk druk ben in de les.


    What's so bad about being different?

    NeedYouNow schreef:
    (...)

    whah ik ben soms heel erg aanwezig in de klas.
    Maar ik ben er nog nooit uitgestuurdxD
    Terwijl ik soms echt weel behoorlijk druk ben in de les.


    Ik dit jaar een keer, met een ander meisje.xD Een paar begonnen met de achterkant van de pen te tikken. Iedereen deed mee. Toen moesten we van de docent dat volhouden totdat de les over was (nog tien minuten). Dat meisje en ik begonnen te stampen, want wij dachten dat hij het gewoon leuk vond. Toen konden we moven en drie Griekse teksten overschrijven.xD


    There is nothing more badass than being yourself

    NeedYouNow schreef:
    (...)

    Yeaah same here!xD
    Als ik met mense ben die ik ken dan spoor ik gewoon echt nietxD
    maar als ik met mensen ben die ik niet ken ben ik juist verlegen
    Ik ben echt ontzettend verlegen. Vooral bij mensen die ik niet/niet goed ken. Maar als ik me dan wel echt op mijn gemak voel, dan kan ik echt raar doen enzo hahah :')


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    StylesSwag schreef:
    (...)

    Ik ben soms nogal verlegen bij mensen die ik niet ken, maar als ik iemand ken ben ik nogal druk.xD


    Ik ben echt bijna nooit echt druk ofzo, dat ben ik geweest een paar jaar terug maar dat is echt wel afgezakt. xD
    Ik ben gewoon vrolijk. :')


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    NeedYouNow schreef:
    (...)

    whah ik ben soms heel erg aanwezig in de klas.
    Maar ik ben er nog nooit uitgestuurdxD
    Terwijl ik soms echt weel behoorlijk druk ben in de les.
    ik ben er al een paar keer uitgestuurd, ik lachtte me kapot hahaha eerst bij natuurkunde, omdat hij zei; ja jullie hadden de beste cijfers van havo 3, ik echt zo YES en toen moest ik eruit, en een keer bij engels met een wijf dat bijna geen nederlands kan omdat ze er pas een jaar woont, ze komt uit litouwen en ze heet cesnauskiene met haar achternaam, ik was met een vriendin muziek aan het luisteren en we waren echt heel raar aan het dansen en we moesten ophouden, maar dat deden we niet en ik moset keihard lachen en toen moest ik eruit. en toen kwam ik robin in de gang tegen hahahah :Y) dat waren wel de grappigste keren dat ik eruit moest.


    If you spread your wings, you can fly away with me.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    riverdale schreef:
    (...)ik ben er al een paar keer uitgestuurd, ik lachtte me kapot hahaha eerst bij natuurkunde, omdat hij zei; ja jullie hadden de beste cijfers van havo 3, ik echt zo YES en toen moest ik eruit, en een keer bij engels met een wijf dat bijna geen nederlands kan omdat ze er pas een jaar woont, ze komt uit litouwen en ze heet cesnauskiene met haar achternaam, ik was met een vriendin muziek aan het luisteren en we waren echt heel raar aan het dansen en we moesten ophouden, maar dat deden we niet en ik moset keihard lachen en toen moest ik eruit. en toen kwam ik robin in de gang tegen hahahah :Y) dat waren wel de grappigste keren dat ik eruit moest.


    Haha!xD Ik kwam een keer later de les (geschiedenis:@) binnen (ik moest ergens heen). Dus ik begin direct HALLOOOO te schreeuwen. Die kerel wordt me ineens pissig.xD


    There is nothing more badass than being yourself

    Ik ben gewoon eigenlijk best gestoord soms.. whahaxD

    [ bericht aangepast op 4 aug 2011 - 14:43 ]


    What's so bad about being different?


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    StylesSwag schreef:
    (...)

    Haha!xD Ik kwam een keer later de les (geschiedenis:@) binnen (ik moest ergens heen). Dus ik begin direct HALLOOOO te schreeuwen. Die kerel wordt me ineens pissig.xD
    hahaha onze geschiedenis leraar was altijd pissig echt altijd; wat is er toch met dit gezelschap? ik wil wel weten hoeveel decibel jullie nu maken (ofzoiets)


    If you spread your wings, you can fly away with me.