• Omdat ik vandaag 2 tekeningen heb gemaakt (:
    Eentje van Louis Tomlinson (One Direction)
    en eentje van Liam Payne (One Direction)

    Wie is er ook trots op zichzelf en waarom?


    Ivar Oosterloo.

    Show us! (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Ik kan bijna de spagaat, en daar ben ik trots op. haha, zo'n maand geleden kwam ik er niet eens in de buurt van.


    <3

    Atelophobia schreef:
    Show us! (:


    Ik ga zo naar boven, dan maak ik een foto(:

    Van Louis heb ik btw wel (:



    alleen het hoofd van hem is een beetje heel erg mislukt. Liam is beter gelukt (:


    Ivar Oosterloo.

    1DLiam schreef:
    (...)

    Ik ga zo naar boven, dan maak ik een foto(:

    Van Louis heb ik btw wel (:



    alleen het hoofd van hem is een beetje heel erg mislukt. Liam is beter gelukt (:


    Oeh, mooie. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Op het feit dat een schrijfster tegen me zei dat ik door moet gaan met schrijven hoewel het stuk dat ik haar gaf slecht was, naar mijn idee (:


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ik ben redelijk trots op een portret waarmee ik bezig ben aangezien het voor mijn doen niet verkeerd gaat. Kan de afbeelding jammer genoeg niet meer op google vinden, maar hij lijkt erg op deze. Het is ook dezelfde scene.


    No growth of the heart is ever a waste

    Trots op dat me zus me uitgekozen heeft als haar maid of honour (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Dit is Liam geworden!


    Ivar Oosterloo.

    Ik ben trots op mezelf omdaqt mijn bureau twee dagen geleden HELEMAAL leeg was.


    Food.

    1DLiam schreef:
    (...)

    Ik ga zo naar boven, dan maak ik een foto(:

    Van Louis heb ik btw wel (:



    alleen het hoofd van hem is een beetje heel erg mislukt. Liam is beter gelukt (:


    Deze vind ik echt heel mooi! : D : D


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    ik ben trots op mijn verhaal<3

    het is het eerste verhaal waar ik een goed gevoel over heb(:


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ik ben trots dat ik eindelijk een keer ergens alleen naartoe mag! ;D ik ga zondag met een vriendin die 100km verder het land in woont naar de Efteling.


    Destroy what destroys you.

    Als ik iets getekend heb dat gelukt is ben ik er ook trots op. :-P Mensen kan ik wel niet goed tekenen. Mijn zus tekende laatste van die anime tekeningen van mensen. Toen was k trots op haar. ;D

    1 van de tekeningen waar ik trots op was die ik me kan herinneren was een vleermuis die ondersteboven hing aan een tak. xD Met zijn vleugels open. En die boom waar hij in hing heb ik de takken ook beetje gedetailleerd getekend.


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik ben trots op mezelf omdat ik ein-de-lijk een keer heb uitgeslapen


    I've never told a lie, and that makes me a liar.