• Heeft iemand daar ervaring mee? En van welke kant komt de Conducteur altijd controleren? Van voor in de trein naar achterin?
    En, en welke soort trein is die trein die om de 2 seconden stopt?

    Omdat ik like 94365283465 treinkaartjes heb die nooit zijn gecontroleerd ga ik vanaf nu lekker zwartreizen.


    Let it come and let it be

    CowardlyLion schreef:
    (...)

    Ik leg altijd mijn kleingeld weg. ^^
    Dat helpt.


    Ik heb geen kleingeld, dat verspil ik aan She-energy :'D

    Doe maar lekker. Ik waag me er niet aan 8) - Grappig, krijg net een e-mail van de Nederlandse Spoorwegen nu ik dit stuur :Y)

    [ bericht aangepast op 4 aug 2011 - 13:32 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik zei dit ook eens tegen iemand en die zei dat mijn mening niet klopte, omdat diegene het slecht van mij vond en dat we allemaal mee betalen aan mensen hun geld of zo. Geen idee wat ze allemaal meer zei, maar ik vond het bullshit, dus ik stopte om ernaar te luisteren.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Als je hierop wordt betrapt krijg je een boete van iets van een 500 euro, ik zou het niet doen.


    Has no one told you she's not breathing?

    Secretive schreef:
    Als je hierop wordt betrapt krijg je een boete van iets van een 500 euro, ik zou het niet doen.

    35 Euro kutteke :'D


    Let it come and let it be

    Secretive schreef:
    Als je hierop wordt betrapt krijg je een boete van iets van een 500 euro, ik zou het niet doen.


    jij woont in België, daar zijn de boetes hoger: 200 euro


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Ik zou het gewoon doen en als je betrapt wordt, de conducteur helemaal verrot trappen. :Y)

    Koop gewoon een kaartje, want dat is goedkoper dan een boete. En toen ik voor het laatst reed werd er 2 keer gecontroleerd, dus het kan zo zijn dat je dalijk in een "verkeerder" trein zit.


    Today will be Girl's Day party with you~