Ik ben benieuwt naar wat jullie allemaal eten op een dag het is nu 10 over 2 en dit heb ik op cruesli thee jodenkoek broodje hagelslag (eet ik nu =]) sinaasappelsap
Memento schreef: nog niets :W
None but ourselves can free our minds.
Coco pops met yoghurt Watermeloen
If you don't stand for something, you'll fall for anything.
-2 boterhammen met fruithagel en een glas sap als ontbijt. -Daarna een stuk stokbrood met eiersalade en een glas sap, -4 abrikozen, -beker koffie, -beker thee, -banaan, - en net wilde ik Starbucks koffie gaan drinken maar dat ga ik zo doen ^^
Aye, brother! 4 8 15 16 23 42
Eh. Ene helft van een bolletje met ei, andere helft met pasta, boterham met pastan. Das war's :]
No growth of the heart is ever a waste
een boterham met pindakaas & hagelslag en een glas water
People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.
3 boterhammen met hagelslag en ranja
"I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"
Watermeloen. Oh, en een glas crystal clear. (:
Opgeven is geen optie.
2 Boterhammen en een haring :x
Ivar Oosterloo.
Twee kaastosti's en twee glazen vruchtensap. Zo meteen appeltaart
If I die young, send me away with the words of a lovesong.
Ik heb een ananas geschild en 'm helemaal OPGEGETEN, MWUAHAAHAHA. Oke, ik heb een serieuze ananasverslaving :'3
Eén boterham met ei en glas sinaasappelsap.
I like boys who drive cars too slow.
-soep met brood. -boterham met pindakaas en hagelslag -Thee! -chocolade -2 kleine goddelijke cookies:9~. -dexstro dingen niet aan te raden(cat)
“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor
een glas melk, stokbrood en pain ijsthee, nog meer stokbrood en pain (ik ben in Frankrijk) en nu drink ik Red Bull
.. Nog meer ananas :'D
boterham met pindakaas koekje patatje joppiesaus ijsje hotdog swirl kwart pizza We waren in de stad, dusja x'D
Life is hard and then we die