• Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de boeken van Harry Potter, hier zal ik updates en 'geruchten' rond de site blijven posten.

    Ook Lize bedankt voor het helpen met zoeken naar informatie over de site ^^

    Ik heb voor het gemak een story gemaakt, ander wordt deze post zo lang dat je er niet goed van wordt xD

    Het begin
    De presentatie van Pottermore
    F.A.Q.
    Uitleg pottermore na presentatie, geschreven door Jess Adrienne
    F.A.Q over de Magic Quill
    Registratie
    De Mail
    Gefeliciteerd
    One In A Million


    OKAY, MENSEN LEES DIT EERST!

    F.A.Q van Q users:
    1: Ik heb mijn e-mail adres in juni al achter gelaten, heb ik nu een account?
    -Nee, zoals je had gelezen kon je je email adres achterlaten om een notificatie te krijgen wanneer de site open ging, die mail krijg je waarschijnlijk in September.
    2: wanneer krijg ik de welkomsmail?
    -Deze krijg je hoogstwaarschijnlijk pas na de wedstrijd. Op de site staat dat je de mail van 31 juli tot 30 september kan verwachten, er is dus met geen mogelijkheid te zeggen wanneer je deze krijgt, gewoon afwachten.
    3: Ik heb het volgende bericht: Congratulations!
    You’ve successfully validated your early access Pottermore account. You will be one of the lucky few to shape the experience before the site opens to all in October.
    Betekend dit dat ik één van de miljoen mensen ben die er vroeger op mag?
    - Dat is niet zeker. Het ziet ernaar uit dat iedereen dat bericht ziet. Het is pas zeker dat je een van de miljoen mensen bent op moment dat je ook daadwerkelijk de welkomsmail hebt ontvangen, eerder dan dat kun je er nog niet van uit gaan dat je erbij zit.
    4: Mijn vraag staat hier niet tussen, wat nu?
    -kijk eerst in de F.A.Q's die hierboven in de story staan, lees ook eerst de rest van de story door, want de meeste vragen worden dan al beantwoord. Staat je vraag er niet tussen, stel hem dan gerust.


    Let op:
    -Als je vragen hebt, kijk eerst even in de F.A.Q.'s die er gemaakt zijn, staat de vraag er niet tussen, dan kun je hem rustig stellen.
    -gelieve niet het topic vol te spammen met berichtjes over het feit dat je de welkomsmail wil hebben, die willen we tenslotte allemaal.

    -Als je de mail hebt gehad en in Pottermore kan, post dan geen screenshots of links naar foto's van Pottermore, op die manier kan iedereen voor zichzelf uitvinden wat ze moeten doen en blijft het voor iedereen leuk/nieuw. Hou er ook rekening mee dat als je het wel doet, je strafbaar bent zolang de site in bèta stadium is en je ook nog aangeklaagd kan worden.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2011 - 20:43 ]

    Basilisk schreef:
    Weetje, stiekem zou ik echt hard in de strijk liggen als ineens iedereen van Quizlet (die een Pottermore account hebben) allemaal die welkomsmail krijgen :'D.


    Ik ga pas stressen als Quizlet mensen die mail krijgen :'D Tot dan breek ik mijn hoofd er niets over..

    en dan vliegt heel quizlet op Pottermore en boem zegt de site...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nu heb ik nog het gevoel van 'Ik ben niet alleen, niemand hier heeft hem al', maar van het moment dat hier iemand mij komt vertellen dat ze de mail hebben. Shit is about to go gown. (cat)


    All was well.

    Escritura schreef:
    (...)

    Ik ga pas stressen als Quizlet mensen die mail krijgen :'D Tot dan breek ik mijn hoofd er niets over..

    en dan vliegt heel quizlet op Pottermore en boem zegt de site...


    Maar sowieso zijn die mensen die de mail ook hebben echt hartstikke illegaal bezig, ze posten echt massa's screenshots/printscreens, die aso's --'. (ik heb er zelf niet te veel naar gekeken, ik wil het wel nog een beetje als verrassing houden (: )

    [ bericht aangepast op 17 aug 2011 - 11:08 ]


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Gringotts schreef:
    Nu heb ik nog het gevoel van 'Ik ben niet alleen, niemand hier heeft hem al', maar van het moment dat hier iemand mij komt vertellen dat ze de mail hebben. Shit is about to go gown. (cat)

    Ja haha, laten we het gewoon niet vertellen :3


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    :'D Ik zeg ook niets als ik de mail krijg.. *Sees mail* POTTERMORE *goes on site*

    dan pest ik niemand met het feit dat ik hem heb :'D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Basilisk schreef:
    Weetje, stiekem zou ik echt hard in de strijk liggen als ineens iedereen van Quizlet (die een Pottermore account hebben) allemaal die welkomsmail krijgen :'D.


    Ik denk wel allemaal ongeveer tegelijk. Dat was met die vorige mail ook zo ;3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Jaweeeel. Ik wil dat jullie het zeggen! D: Jullie moeten ons toch vertellen waar jullie gesorteerd werden?


    All was well.

    Escritura schreef:
    :'D Ik zeg ook niets als ik de mail krijg.. *Sees mail* POTTERMORE *goes on site*

    dan pest ik niemand met het feit dat ik hem heb :'D

    Ik zeg het wel als iemand er naar vraagt, maar verder niet.

    Okay dat is gelogen. Ik kan dan echt niet rustig jullie laten geloven dati k nog geen mail heb...


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Gringotts schreef:
    Jaweeeel. Ik wil dat jullie het zeggen! D: Jullie moeten ons toch vertellen waar jullie gesorteerd werden?


    First Pottermore, then Quizlet (nerd)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Soundeffect schreef:
    (...)

    Ik denk wel allemaal ongeveer tegelijk. Dat was met die vorige mail ook zo ;3

    Maar de vorige keer ging de mail uit van de dag waarop je je aanmeldde en bijna iedereen hier had op dag 1 geregistreerd.


    All was well.

    Escritura schreef:
    (...)

    First Pottermore, then Quizlet (nerd)

    Oh nee, als ik die mail zie in mijn inbox, ga ik eerst zonder erop te klikken mijn gifs (die ik al klaar heb staan) hier posten en dan ga ik als een bezetene Pottermore spammen. Dan zijn jullie toch even op de hoogte. (cat)


    All was well.


    Deze vind ik stiekem heel awesome (nerd)




    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:

    Deze vind ik stiekem heel awesome (nerd)




    Omg, ja. Ook al ben ik zo'n sukkel die een jaartje geleden nog Harry haatte. x)

    We zeggen het dus wel? Ik ga proberen geduld te krijgen door eerst, als ik dat mailtje heb, hier heel rustig dat te zeggen en dan heel relaxed het mailtje openen. Maar dat lukt niet, waarschijnlijk staat dit er dan: "AAAAH! POTTERMORE MAILTJE!"


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Gringotts schreef:
    (...)
    Maar de vorige keer ging de mail uit van de dag waarop je je aanmeldde en bijna iedereen hier had op dag 1 geregistreerd.

    Ik had die mail ook gelijk met jullie en ik was op dag 2 geregistreerd, dus dat is het niet denk ik...


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Je bent inderdaad een sukkel Rosa, maar onze sukkel. So read alll the books twice and you're forgiven 8D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.