• Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de boeken van Harry Potter, hier zal ik updates en 'geruchten' rond de site blijven posten.

    Ook Lize bedankt voor het helpen met zoeken naar informatie over de site ^^

    Ik heb voor het gemak een story gemaakt, ander wordt deze post zo lang dat je er niet goed van wordt xD

    Het begin
    De presentatie van Pottermore
    F.A.Q.
    Uitleg pottermore na presentatie, geschreven door Jess Adrienne
    F.A.Q over de Magic Quill
    Registratie
    De Mail
    Gefeliciteerd
    One In A Million


    OKAY, MENSEN LEES DIT EERST!

    F.A.Q van Q users:
    1: Ik heb mijn e-mail adres in juni al achter gelaten, heb ik nu een account?
    -Nee, zoals je had gelezen kon je je email adres achterlaten om een notificatie te krijgen wanneer de site open ging, die mail krijg je waarschijnlijk in September.
    2: wanneer krijg ik de welkomsmail?
    -Deze krijg je hoogstwaarschijnlijk pas na de wedstrijd. Op de site staat dat je de mail van 31 juli tot 30 september kan verwachten, er is dus met geen mogelijkheid te zeggen wanneer je deze krijgt, gewoon afwachten.
    3: Ik heb het volgende bericht: Congratulations!
    You’ve successfully validated your early access Pottermore account. You will be one of the lucky few to shape the experience before the site opens to all in October.
    Betekend dit dat ik één van de miljoen mensen ben die er vroeger op mag?
    - Dat is niet zeker. Het ziet ernaar uit dat iedereen dat bericht ziet. Het is pas zeker dat je een van de miljoen mensen bent op moment dat je ook daadwerkelijk de welkomsmail hebt ontvangen, eerder dan dat kun je er nog niet van uit gaan dat je erbij zit.
    4: Mijn vraag staat hier niet tussen, wat nu?
    -kijk eerst in de F.A.Q's die hierboven in de story staan, lees ook eerst de rest van de story door, want de meeste vragen worden dan al beantwoord. Staat je vraag er niet tussen, stel hem dan gerust.


    Let op:
    -Als je vragen hebt, kijk eerst even in de F.A.Q.'s die er gemaakt zijn, staat de vraag er niet tussen, dan kun je hem rustig stellen.
    -gelieve niet het topic vol te spammen met berichtjes over het feit dat je de welkomsmail wil hebben, die willen we tenslotte allemaal.

    -Als je de mail hebt gehad en in Pottermore kan, post dan geen screenshots of links naar foto's van Pottermore, op die manier kan iedereen voor zichzelf uitvinden wat ze moeten doen en blijft het voor iedereen leuk/nieuw. Hou er ook rekening mee dat als je het wel doet, je strafbaar bent zolang de site in bèta stadium is en je ook nog aangeklaagd kan worden.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2011 - 20:43 ]

    Oppugno schreef:
    Ik denk dat ze ook kijken naar leeftijd en geslacht enzo, maar toch, dan zouden ze niet al mensen van dag 6 moeten binnenlaten maar eerst de mensen van dag 1, 2 en 3. Ze zullen wel een goede reden hebben, maar daar moeten ze wel duidelijker over zijn. -amen-

    Mensen hebben nagekeken en het is niet per dag/per leeftijd/per maand waarin je geboren bent/per land of wat dan ook, het is echt serieus helemaal random.


    All was well.

    Als ze naar leeftijd kijken, dan zouden ze eigenlijk de mensen van 18/19 eerder binnen moeten laten, gezien dat de mensen zijn die echt vanaf het begin al helemaal meelopen. Maar ik denk niet dat ze naar de leeftijd kijken en ik denk dat het gewoon random gaat..


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Gringotts schreef:
    (...)
    Mensen hebben nagekeken en het is niet per dag/per leeftijd/per maand waarin je geboren bent/per land of wat dan ook, het is echt serieus helemaal random.

    Echt? Dan is het wel heel lullig. Laten we wraak nemen en allemaal Team Twilight worden :3

    Auw, dit is hard:


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    (...)
    Echt? Dan is het wel heel lullig. Laten we wraak nemen en allemaal Team Twilight worden :3

    Auw, dit is hard:



    Auw >.<


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Oppugno schreef:
    (...)
    Echt? Dan is het wel heel lullig. Laten we wraak nemen en allemaal Team Twilight worden :3

    Auw, dit is hard:



    Oke, ik ben dan misschien gemeen maar ik denk dan: wees blij dat je je mail hebt!


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Ecanus schreef:
    Als ze naar leeftijd kijken, dan zouden ze eigenlijk de mensen van 18/19 eerder binnen moeten laten, gezien dat de mensen zijn die echt vanaf het begin al helemaal meelopen. Maar ik denk niet dat ze naar de leeftijd kijken en ik denk dat het gewoon random gaat..

    Bij elke leeftijdscategorie zijn er wel mensen die het niet zo speciaal vinden, niet perse direct binnen willen en gewoon een account aanmaken om echt gesorteerd te worden. Zo'n mensen zijn al binnen, gewoon omdat ze dat niet kunnen controleren. Maar ik denk wel dat ze misschien kijken of je alle films en boeken hebt gezien/gelezen, aangezien dat dan de echte fans zijn, ook al zijn er zeker mensen die daar ook over liegen...


    All was well.

    Gringotts schreef:
    (...)
    Bij elke leeftijdscategorie zijn er wel mensen die het niet zo speciaal vinden, niet perse direct binnen willen en gewoon een account aanmaken om echt gesorteerd te worden. Zo'n mensen zijn al binnen, gewoon omdat ze dat niet kunnen controleren. Maar ik denk wel dat ze misschien kijken of je alle films en boeken hebt gezien/gelezen, aangezien dat dan de echte fans zijn, ook al zijn er zeker mensen die daar ook over liegen...


    Oké, ik geef toe, ik heb van de hele harry potter reeks 1 boek niet gelezen, de orde van de feniks :'D.


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    I am a proud Potterhead since I was 8 or 9 years old


    Must. Get. Into. Pottermore.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Basilisk schreef:
    (...)

    Oké, ik geef toe, ik heb van de hele harry potter reeks 1 boek niet gelezen, de orde van de feniks :'D.

    No offence, maar dan vind ik dat jij langer zou moeten wachten op de mail. Tenzij je natuurlijk hebt aangeduid dat je dat wel hebt gelezen. :'DDD


    All was well.

    Gringotts schreef:
    (...)
    No offence, maar dan vind ik dat jij langer zou moeten wachten op de mail. Tenzij je natuurlijk hebt aangeduid dat je dat wel hebt gelezen. :'DDD


    Ja, dat begrijp ik (:. Als ik hem eerder zou krijgen zou ik het inderdaad lullig vinden tegenover jullie.


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Oppugno schreef:
    (...)
    Echt? Dan is het wel heel lullig. Laten we wraak nemen en allemaal Team Twilight worden :3

    Auw, dit is hard:



    Hun hebben hun mail tenminste al?!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Cinna schreef:
    (...)

    Hun hebben hun mail tenminste al?!


    Je hebt er alleen neit veel aan als de site er uit ligt :'D

    Everyone, chill out. We krijgen die mail heus wel.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Je hebt er alleen neit veel aan als de site er uit ligt :'D

    Everyone, chill out. We krijgen die mail heus wel.


    Alleen is de vraag wanneer.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Weetje, stiekem zou ik echt hard in de strijk liggen als ineens iedereen van Quizlet (die een Pottermore account hebben) allemaal die welkomsmail krijgen :'D.


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Escritura schreef:
    I am a proud Potterhead since I was 8 or 9 years old


    Must. Get. Into. Pottermore.

    Ik pas 6 maanden, maar ik ben dan ook al een megagrote fan geworden :3

    @Kristy: Ja haha, dan word heel quizlet volgespamt en dan zie je nergens Pottermore topics meer, omdat iedereen aan het Pottermore'en is!
    Arg, bij ieder mailtje word ik helemaal zenuwachtig -.-

    [ bericht aangepast op 17 aug 2011 - 11:02 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...