• kunstschaatsen! Jep, ik ben op mijn 5de begonnen met kunstschaatsen, en op mijn 8ste begon ik wedstrijden te schaatsen. In België (Bk - Vk) en in Nederland schaatste ik ook. Ik stopte 8 jaar later, toen ik dus 13 was. Ik hield er echt van maar moest toen stoppen voor mijn school. Nu ben ik 16 en mag ik terug beginnen met schaatsen :') Ik ben echt zo blij en ik kijk er naar uit om terug wedstrijden te mogen doen! :'D

    Hebben jullie ook al eens iets hernomen wat je echt niet kon missen?(:


    Life begins at the end of your comfort zone

    Theater :) 3 jaar mee gestopt ook, daarna op minder professioneel niveau verder gegaan :)


    Life is hard and then we die

    In ieder geval niet blokfluitles -kots-. Maar ik ga nu wel weer beginnen met een muziekinstrument leren gte bespelen.


    Are you lost?

    Ik heb ooit paardgereden en ik was er toen af gegaan omdat ik zo'n stronthekel aan mijn groep had. En nu een aantal jaar later mis ik het nog steeds echt zó erg. Bah, ik mis het. :C


    your eyes are like stars in the night.

    Super leuk :D Ik zou wel weer willen dansen, maarja, eindexamen jaar. Dus ik kan dat niet combineren met huiswerk en de band helaas.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Poseidon schreef:
    Ik heb ooit paardgereden en ik was er toen af gegaan omdat ik zo'n stronthekel aan mijn groep had. En nu een aantal jaar later mis ik het nog steeds echt zó erg. Bah, ik mis het. :C

    Gewoon opnieuw doen! Niet twijfelen. (:


    Life begins at the end of your comfort zone

    Mn Judo lessen ): Gelikkig mag ik van mijn ouders terug opnieuw beginnen omdat mijn broetje het ook gaat doen! Oh wat hou ik van mijn broertje <3 -soms toch-:X


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Ah, wat leuk. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Frans leren. Ik ben gestopt omdat mijn leraar een kloterige asshole was, maar ik vind het toch een heel mooie taal!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    neej niet echt...
    ik rij nu al 11 jaar non-stop paard :D


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ik vind kunstschaatsen altijd zo'n mooie sport!


    Your make-up is terrible

    Veel plezier! Lijkt me echt leuk om te kunstschaatsen

    Ik heb geen behoefte om iets te doen waar ik vroeger mee ben gestopt.
    Nu ik erover nadenk, misschien dansen? Al zou ik dan op mijn favoriete muziek willen dansen

    [ bericht aangepast op 2 aug 2011 - 10:26 ]


    Today will be Girl's Day party with you~

    ik mis niks omdat ik al 10 jaar achter elkaar voetbal (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Twirlen (Majorette ) :)


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Ik wil ook al vet lang kunstschaatsen, maar dan moet ik van mn ouders stoppen met rijden. Maja, dat wil ik niet opgeven. (krul)


    Smile and live.

    Leuk! ;D
    Ik weet het niet. Ik zat te denken aan dansen, maar dat weet ik nog niet.


    Destroy what destroys you.