• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 19:17 ]




    Link in plaatje: Het is Fantasy en onbekende personen: 7 hoofdstukjes ^^

    Vittoria; Een vreedzame wereld met perfecte balans.
    Dit alleen door de legendarische Diamond of Balance, die millenia geleden
    door de 3 Fates is gecreëerd.

    Op een kalme winterdag wordt deze balans verstoord, waardoor de zon compleet van de hemel verdwijnt.
    Paniek breekt uit. Gebeden worden niet gehoord.
    Vittoria is een grote chaos.

    Niet lang hierna, in The Forest of Ce Dubh, verscheen een spookachtig meisje. Clotho, de eerste van de 3 Fates.
    In haar hand heeft ze een ronde, witte steen, met een gekleurd pentagram er ingekerft.
    Het enige wat Vittoria nu nog kan redden.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:




    Link in plaatje: Het is Fantasy en onbekende personen: 7 hoofdstukjes ^^

    Vittoria; Een vreedzame wereld met perfecte balans.
    Dit alleen door de legendarische Diamond of Balance, die millenia geleden
    door de 3 Fates is gecreëerd.

    Op een kalme winterdag wordt deze balans verstoord, waardoor de zon compleet van de hemel verdwijnt.
    Paniek breekt uit. Gebeden worden niet gehoord.
    Vittoria is een grote chaos.

    Niet lang hierna, in The Forest of Ce Dubh, verscheen een spookachtig meisje. Clotho, de eerste van de 3 Fates.
    In haar hand heeft ze een ronde, witte steen, met een gekleurd pentagram er ingekerft.
    Het enige wat Vittoria nu nog kan redden.


    Sorry, ik vind dat er teveel fantasy in zit :$

    Deze heeft al heel wat hoofdstukken:

    Wanneer Juliet in haar gloednieuwe auto wordt aangereden is ze alles behalve vrolijk. Alsof alles één grote grap is beweert de jongen die haar heeft aangereden ook nog eens een prins te zijn. Juliet gelooft hier totaal niks van, totdat de jongen in plaats van alleen de schade te vergoeden, een totaal nieuwe auto voor haar koopt op de voorwaarde dat ze met hem uit gaat. Juliet stemt hiermee toe en zodra ze haar vriendinnen over deze nieuwe lover vertelt wijzen ze haar alleen maar op het fortuin dat hij heeft en dat zet Juliet aan het denken. Want vindt ze deze jongen wel echt leuk, of is hij als je om het geld heen kijkt toch niet een echte “droomprins”?

    De prins met de creditcard



    Deze ga ik nog beginnen:
    José de Winter heeft alles wat haar hartje begeert. Een van de beste banen in de stad, drie geweldige vriendinnen en de mooiste Gucci tas die je ooit hebt gezien. Ze heeft alles, alles behalve een man.

    Wanneer ze dan ook voor haar baan bij het succesvolle tijdschrift Panter een column mag schrijven, heeft ze gelijk haar onderwerp gevonden: Mannen. Haar slachtoffer is Callum Grey, een zeer knappe man die ze ontmoet op een camping in Zeeland. Alles over hem zet ze in haar column over "het leven van de man”, die vol staat met foto’s en vooral commentaar op alles wat hij doet. Lezers zijn dol op de blonde Callum en hij raakt erg geliefd onder het publiek, maar de man zelf weet nog altijd van niks. Bovendien zijn niet alleen de lezers dol op Callum, nee, ook bij José beginnen de gevoelens te komen en dus ontstaat tussen hen langzaam een kleine romance.

    Maar wat gebeurd er als Callum erachter komt en leest wat er allemaal over hem is geschreven? Zijn José en hij dan nog steeds zo close, of zet het de hele wereld op z’n kop en is ze hem voor goed kwijt?


    The Journalist with the Gucci bag


    Beide onbekende personen, sorry, 't lukte me niet de cover erbij te krijgen =(

    [ bericht aangepast op 1 aug 2011 - 14:25 ]


    “Love is a contradiction.”

    Ballad schreef:
    Deze heeft al heel wat hoofdstukken:
    (...)

    Beide onbekende personen, sorry, 't lukte me niet de cover erbij te krijgen =(


    Die bovenste is leuk :'D

    There is no place like home





    Grace Brown leeft aan het begin van de twintigste eeuw. Ze heeft maar weinig geld en bezittingen, maar ze is gelukkig met haar leven. Ze verbergt haar relatie met Thomas voor haar vader, want ze weet dat hij er niet erg blij mee is. Maar Grace vindt het prima. Tot haar vader een onbekende brief thuis krijgt gestuurd en onmiddellijk, samen met haar broertje, uit het land vertrekt.



    What I want from this world
    What I wanna resolve
    When I want you to stay
    So I want you to wait
    I don't wanna be bold
    I don't wanna be cold
    I don't wanna grow old

    Breaking Benjamin

    [ bericht aangepast op 1 aug 2011 - 14:30 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes



    Niet alle prinsessen zijn de gelukkigste wezens op aarde. Er zijn er ook die opgesloten worden in een toren, wachtend tot ze uitgehuwelijkt worden aan de één of andere graaf...

    My Life in Hell


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Bieberstory


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.



    look in the mirror,
    look better girl,
    otherwise you will not see it.
    Do not be afraid of me,
    I'm in your head,
    I'll help you now.
    I will stay with you.



    Misschien kan je dit lezen - My food diary. - Pro ana


    I feel guilty after every bite I take.

    Dit zijn story's over Justin Bieber. :)
    http://www.quizlet.nl/stories/58576/elegance-is-refusaljdb/
    http://www.quizlet.nl/stories/58872/finding-love-finding-you--justin-drew-bieber/
    De story's zijn nieuw dus er is nog niet heel veel geschreven.

    Call me at tea-time.
    On one of Millie's late night trips to bar Gaiety she meets Neve, a deeply closeted lesbian, who is more scared of herself than anything else in the world. Millie soon finds herself enchanted by Neve's stunning appearance, and she tries everything to have a normal conversation with the blonde, Irish girl. But Neve gets more and more frightened of herself and what other people think as Millie confronts her with herself over and over again. The two slowly build up a strong friendship, build on discovering each other's secrets, and the perceiving of surpressed and forgotten longings.
    As the two girls grow closer together, Millie starts to wonder if they want the same things. And if they do, how do they work it all out?

    "I don't know what else to say to you," she whispered quietly.
    "I just need an answer," I replied impatiently.
    "Give me time," she pleaded.
    "Call me at tea-time," I said, "That's the time I give you."

    ----
    One Too Many
    Dane is stuck between a rock and a hard place. He loves his girlfriend Leah to bits, and she loves him even more. But after his best mate James confesses his love for Dane, Dane's world turns upside down. He finds himself in bed with James not long after that, and it's the start of a timeless run away from heartbreak no one can prevent from happening. Dane finds out falling in love with two people at the same time is a very convenient, but painful excuse to have an affair with his best mate. He splashes about, not realising; when you splash about, other people get wet...
    -Finished.


    Engels. Ik weet niet of je Engelse verhalen leest. Ik probeer maar.
    Love,
    Jacqui.


    Mix a little foolishness with your serious plans; it's lovely to be silly at the right moment.




    Katherin,

    Het spijt mij, ik kan deze brief niet beginnen met ‘Lieve’ voor je naam te noteren, misschien dat jij dit snapt na deze gehele brief doorgelezen te hebben, misschien.
    Katherin, waarom zijn wij zo vervreemd van elkaar geraakt? De tijd dat wij elkaar aanvoelden, elkaar begrepen zonder een woord te hebben gesproken lijkt slechts nog een hersenspinsel. Het breekt mij dat zelfs jij mijn pijn niet meer voelt, mij in de ogen kijkt zonder te zien dat slechts het enige wat nog van mij over is een kleine hoop van ellende is. Het is verschrikkelijk te weten dat jij niet ziet hoe ik mij voel, dat jij mij niet meer begrijpt zoals jij vroeger deed. Katherin ik ben verloren, gevallen in een put waar ik niet meer uit omhoog zal komen. Mijn weg leid naar het licht. Ik wil niets, ik verbied je iets te doen om mijn bestaan te eren.
    Mijn bestaan was zinloos.

    Was getekend,
    Aurora



    Wanneer Katherin de brief van haar zuster in handen krijgt wil zij niet geloven dat zij weg is, haarzelf van het leven beroofd heeft. Wanhopig gaat zij opzoek naar haar zuster, wanneer zij deze vind dringt de werkelijkheid pas werkelijk tot haar door. Ze verwijt zichzelf van de dood van haar zuster.


    Hoofdstukken zullen snel komen.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2011 - 22:28 ]


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.