• Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de boeken van Harry Potter, hier zal ik updates en 'geruchten' rond de site blijven posten.

    Ook Lize bedankt voor het helpen met zoeken naar informatie over de site ^^

    De story met informatie.

    Het begin
    De presentatie van Pottermore
    F.A.Q.
    Uitleg pottermore na presentatie, geschreven door Jess Adrienne
    F.A.Q over de Magic Quill
    De eerste Clue
    De tweede Clue
    Registratie
    De Mail
    Gefeliciteerd

    quill.pottermore.com/[antwoord]

    Er was afgesproken, dat het antwoord niet in het topic zou komen! Hij staat in de story, voor de mensen die hem willen weten, zodat niemand het antwoord per ongeluk kan zien.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2011 - 10:59 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 aug 2011 - 11:45 ]

    Ecanus schreef:
    Ik wacht oh zo geduldig op de mail -niet dus, I'm shaking like a crazy mofo-

    Bedoel je de activatiemail? Die heb ik al?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    ShieldSnitch97 een vriendin van me waar ik net even een account voor heb aangemaakt aangezien ze in belgie zit. Haar naam is veel leuker dan die van mij


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Ecanus schreef:
    Ik wacht oh zo geduldig op de mail -niet dus, I'm shaking like a crazy mofo-


    Forever.

    Ik heb de activatiemail nog niet, amar die site wordt wss gek van iedereen die wil registreren


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik wacht op de mail, haha. Mijn naam is HeartGalleon79, faal. 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik heb de mail ook nog niet.


    Harmonia nectere passus.

    Echt egoïsten! Ik sukkel gvd met die creatie van mijn account, wete hoe frustrerend het is om de laatste stap te hebben gevonden & dan niet kunnen in te loggen?!


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Oke, nu ben ik depressief. Ik zie nergens een veer! Ik heb die hele site afgedingest?


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Lux schreef:
    (...)

    Bij mij is hij er niet, hoor? ;o


    misschien is de tijd al wel voorbij, dan zijn alle plekken voor vandaag al bezet.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Escritura schreef:
    Ik heb de activatiemail nog niet, amar die site wordt wss gek van iedereen die wil registreren


    Jaa, net als gisteren. En nou ga ik echt verder met m'n kamer opruimen.

    Escritura schreef:
    Ik heb de activatiemail nog niet, amar die site wordt wss gek van iedereen die wil registreren

    Ja inderdaad. Ik moest de site 3x verversen om bij het fotoalbum te komen.. En toen ik het via een andere computer wilde doen lag de site er uit xd


    Forever.

    PatronusEcho112 is zo slecht nog neit ^^ De rest was echt bleeehh


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ecanus schreef:
    Ik wacht oh zo geduldig op de mail -niet dus, I'm shaking like a crazy mofo-
    me too o.O


    Shoganai i ne~

    Oppugno schreef:
    (...)
    Bedoel je de activatiemail? Die heb ik al?


    Ik nog niet dus x] Maar ik heb wel het account aangemaakt, HeartSnitch140.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Barcalonista schreef:
    Echt egoïsten! Ik sukkel gvd met die creatie van mijn account, wete hoe frustrerend het is om de laatste stap te hebben gevonden & dan niet kunnen in te loggen?!

    Je moet eerst nog een e-mail binnen krijgen..


    Forever.