• Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de boeken van Harry Potter, hier zal ik updates en 'geruchten' rond de site blijven posten.

    Ook Lize bedankt voor het helpen met zoeken naar informatie over de site ^^

    De story met informatie.

    Het begin
    De presentatie van Pottermore
    F.A.Q.
    Uitleg pottermore na presentatie, geschreven door Jess Adrienne
    F.A.Q over de Magic Quill
    De eerste Clue
    De tweede Clue
    Registratie
    De Mail
    Gefeliciteerd

    quill.pottermore.com/[antwoord]

    Er was afgesproken, dat het antwoord niet in het topic zou komen! Hij staat in de story, voor de mensen die hem willen weten, zodat niemand het antwoord per ongeluk kan zien.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2011 - 10:59 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 aug 2011 - 11:45 ]

    Evening schreef:
    Is er hier eigenlijk al iemand die de welkomstmail heeft gekregen?
    En zo ja hoe lang moesten jullie wachten dan?

    Want ik wil er echt in...


    Meid, echt waar, lees de topics eens helemaal door. Iedereen krijgt hetzelfde bericht. Het kan nog een week duren voor we een mail krijgen, maar ook een maand.

    Fawkes schreef:
    (...)

    Meid, echt waar, lees de topics eens helemaal door. Iedereen krijgt hetzelfde bericht. Het kan nog een week duren voor we een mail krijgen, maar ook een maand.


    Er stond/staat toch dat je hem pas nadat alles clues zijn geweest pas kan krijgen?


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Basilisk schreef:
    (...)

    Er stond/staat toch dat je hem pas nadat alles clues zijn geweest pas kan krijgen?


    Nee. Er staat dat het enkele weken kan duren omdat ze niet alle 1 miljoen tegelijk binnen laten.

    Fawkes schreef:
    (...)

    Nee. Er staat dat het enkele weken kan duren omdat ze niet alle 1 miljoen tegelijk binnen laten.


    Ow, ik snap het.


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Fawkes schreef:
    (...)

    Ja.... maar als het zo gaat dat iedereen nu bevestiging krijgt dat we allemaal door zijn.. kan het best zijn dat alleen degene die de welkomsmail krijgen bij die ene miljoen horen.. In da F.A.Q. staat namelijk dat je je maar een keer mag registreren, zodra je dat vaker/opnieuw doet wordt je de toegang ontzegt en krijg je je welkomsmail dus pas in oktober

    Hm, hoop 't niet... nouja, stomme eigen fout dan (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Basilisk schreef:
    (...)


    Nou je krijgt hem in ieder geval niet voor de clues allemaal zijn geweest, dat is zeker ^^

    Je kan de welkoms email verwachten van 31 Juli tot 30 September. Wat dus betekend dat je hem evengoed binnen 5 minuten kan verwachten. :9~


    All was well.

    Gringotts schreef:
    (...)
    Je kan de welkoms email verwachten van 31 Juli tot 30 September. Wat dus betekend dat je hem evengoed binnen 5 minuten kan verwachten. :9~


    Ja, ik ben er ook net achter gekomen, ik had het even verkeerd gelezen ^^


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Charlatan schreef:
    (...)
    Hm, hoop 't niet... nouja, stomme eigen fout dan (:


    van jou was het een fout, anderen lezen gewoon niet xD
    Dit was een manier om te voorkomen dat mensen meerdere accounts zouden maken (waarvoor je trouwens ook nog geband kan worden...)

    Gringotts schreef:
    (...)
    Je kan de welkoms email verwachten van 31 Juli tot 30 September. Wat dus betekend dat je hem evengoed binnen 5 minuten kan verwachten. :9~


    Reken er maar niet op ;)

    Fawkes schreef:
    (...)

    van jou was het een fout, anderen lezen gewoon niet xD
    Dit was een manier om te voorkomen dat mensen meerdere accounts zouden maken (waarvoor je trouwens ook nog geband kan worden...)

    Hm-hm, al was het bij mij meer, omdat ik geen geduld had x)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Fawkes schreef:
    (...)

    Reken er maar niet op ;)

    Ik weet dat het héél erg onwaarschijnlijk is, maar ik kan alleen maar hopen, toch? :Y) Nou ga je het zien dat ik hem pas krijg in September. ):


    All was well.

    Gringotts schreef:
    (...)
    Ik weet dat het héél erg onwaarschijnlijk is, maar ik kan alleen maar hopen, toch? :Y) Nou ga je het zien dat ik hem pas krijg in September. ):


    dat geluk zal ik waarschijnlijk wel hebben:P

    Fawkes schreef:
    (...)

    dat geluk zal ik waarschijnlijk wel hebben:P

    Ik heb altijd pech met zo van die dingen. Misschien als ik haar ga spammen met vragen wanneer ik hem nou krijg, dat ze me eerder binnenlaten. :')


    All was well.

    Gringotts schreef:
    (...)
    Ik heb altijd pech met zo van die dingen. Misschien als ik haar ga spammen met vragen wanneer ik hem nou krijg, dat ze me eerder binnenlaten. :')


    good luck finding her email adress and even getting the chance to mail her xD

    Gringotts schreef:
    (...)
    Ik heb altijd pech met zo van die dingen. Misschien als ik haar ga spammen met vragen wanneer ik hem nou krijg, dat ze me eerder binnenlaten. :')


    Arme Rowling :'D

    Maar ik denk dat ik hem ook pas laat krijg, maar eerder is altijd welkom (krul)


    Every word written is a victory against death | Michel Butor