• Het liefste stories met nog niet téveel hoofdstukken, anders ben ik te lui om alles bij te lezen ;x Maximaal tien hoofdstukken.

    Wat ik wel lees:
    - Onbekende personen, en dan het liefste fantasy, maar anders mag ook (:
    - Only Seven Left.
    - All Time Low.
    - Twilight, maar dan alleen Jacob of Seth en met een originele verhaallijn.
    - Harry Potter, maar GEEN Draco.
    - Narnia.
    - Hunger Games.
    - Glee.

    Wat ik niet lees:
    - Horror of sowieso stories met veel bloed e.d.
    - Detectives en misdaad stories.
    - 16+.
    - Justin Bieber (en al die anderen).
    - One Direction.
    - Tokio Hotel.
    - Draco Malfoy.
    - Anime.
    - Jonas Brothers.
    - Big Time Rush.

    Posten maaaar. _O_


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)




    Link in plaatje: Het is Fantasy en onbekende personen: 7 hoofdstukjes ^^

    Vittoria; Een vreedzame wereld met perfecte balans.
    Dit alleen door de legendarische Diamond of Balance, die millenia geleden
    door de 3 Fates is gecreëerd.

    Op een kalme winterdag wordt deze balans verstoord, waardoor de zon compleet van de hemel verdwijnt.
    Paniek breekt uit. Gebeden worden niet gehoord.
    Vittoria is een grote chaos.

    Niet lang hierna, in The Forest of Ce Dubh, verscheen een spookachtig meisje. Clotho, de eerste van de 3 Fates.
    In haar hand heeft ze een ronde, witte steen, met een gekleurd pentagram er ingekerft.
    Het enige wat Vittoria nu nog kan redden.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Jacob Black'
    En als je verhalen wilt die al klaar zijn moet je ff checken, ze zijn allemaal Seth Clearwater.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2011 - 2:06 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik heb allemaal Gaskarth verhalen op mijn profiel, je kan altijd eens een kijkje nemen :-)
    Maar ze hebben wel meer dan 10 hoofdstukken. Aan de andere kant, ik beloof dat het de moeite is :Y)

    [ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 12:35 ]

    hallo!
    Story van men bff
    klik
    xxx TessBieber

    Butterfly Fly Away • Hunger Games, hij heeft wel 18 hoofdstukken, maar tja. (:

    Army of Me || Hungergames van Capitol is ook erg goed, (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik heb wel Twilight story, maar die is al over de honderd hoofdstukken... ghehe, er zitten wel EN Jake en Seth in! .. Maargoed, de link, als je je ooit zo erg verveelt.. en je een boek wilt gaan lezen, maar dan kan je ook deze story lezen? (A)
    Het is de moeite waard :3 Je zal verstelt staan wat er allemaal kan gebeuren door 1 verhuizing! Ghehe, veel leesplezier! :3



    Kittie wordt geadopteerd door Charlie Swan, de vader van Bella. Bella zit in haar depri periode en haar vader probeert haar wat gezelschap op te dringen en gaat op advies van Billy naar een tehuis, hij geeft daarmee gelijk een kind een beter leven, komt Charlie zelf tot de conclusie. Kittie wordt het slachtoffer om als opvrolijk clown te dienen en om Bella te amuseren, oftewel uit haar depri periode te halen. Al snel ontdekt Kittie dat Bella's vader een beetje oppervlakkig is en dat hier veel meer aan de hand is. Wat Kittie niet weet, is dat het hier om een eeuwenoude strijd gaat tussen vampieren en wolven. Hoe red ze zich hier uit? Of is de rode gedaante die zij telkens ziet, haar eindlot?

    De link! Till the world ends - Twilight

    [ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 15:24 ]


    Remember: Happiness is a way of travel, not a destination - Roy Goodman

    Dreaming of what could be ~

    Gaat over HP :D


    I'd rather die my way, than live yours.

    Als het goed is staat 'ie er nog niet in:


    Wanneer Juliet in haar gloednieuwe auto wordt aangereden is ze alles behalve vrolijk. Alsof alles één grote grap is beweert de jongen die haar heeft aangereden ook nog eens een prins te zijn. Juliet gelooft hier totaal niks van, totdat de jongen in plaats van alleen de schade te vergoeden, een totaal nieuwe auto voor haar koopt op de voorwaarde dat ze met hem uit gaat. Juliet stemt hiermee toe en zodra ze haar vriendinnen over deze nieuwe lover vertelt wijzen ze haar alleen maar op het fortuin dat hij heeft en dat zet Juliet aan het denken. Want vindt ze deze jongen wel echt leuk, of is hij als je om het geld heen kijkt toch niet een echte “droomprins”?

    De prins met de creditcard

    [ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 17:51 ]


    “Love is a contradiction.”



    look in the mirror,
    look better girl,
    otherwise you will not see it.
    Do not be afraid of me,
    I'm in your head,
    I'll help you now.
    I will stay with you.


    I feel guilty after every bite I take.


    Holding On


    AM staat voor Automutilatie.
    Automutilatie staat voor zelf-beschadiging.
    Dit kan op elke manier zijn, de meest voorkomende is snijden.
    Ik raad iedereen die dit onderwerp triggerend vind af dit te lezen.

    _________

    Cause, they don't even know you.
    All they see is scars.
    They don't see the angels
    living in your heart.
    Let them find the real you,
    buried deep within.
    Let them know with all your heart,
    that you are not your skin.


    Soundtrack.

    She's been running through my dreams

    Lacy word door haar vriendin Jade mee op sleeptouw genomen naar een concert van All Time Low. Hier vind een ongeluk plaatst , waardoor ze naar de EHBO moet. Alex en Jack komen haar hier opzoeken.
    Wat zij niet weten is dat Lacy om 11 thuis moet zijn. Te laat komt ze hier achter en verliest tijdens haar vlucht haar iPod en armband. Alex wil haar zoeken met alleen deze voorwerpen , en verder niks.


    Heeft nu 7 hoofdstukken , dit worden er maximaal 10.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    http://www.quizlet.nl/stories/58370/miracle-or-magical-ft-george-weasley/

    Het George Weasley verhaal van mij en mijn vriendin:$


    I don't love you because you're beautiful, you're beautiful because I love you

    Our time is running out.



    Als één van de trouwste volgelingen van Voldemort, is het logisch dat June Willow Blake terechtkwam in de afdeling Slytherin. Met haar arrogantie en haar vurige temperament past ze daar ook perfect thuis. Ze is populair, wordt gevreesd door velen en heeft hordes met ‘vrienden’. Haar rooskleurige leventje wordt echter in de war geschopt, wanneer ze een opdracht krijgt. Één opdracht die misschien wel van levensbelang zal zijn. Één opdracht, één jaar, alles kan veranderen.

    Our time is running out,
    You can't push it underground
    You can't stop it screaming out
    How did it come to this?

    Masked : Onbekende Personen
    Ik hoop dat je daar al wat aan hebt.
    xx


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.





    2 jacob black verhalen

    plaatjesaanklikbaar!!


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky